ניסן סלומינסקי
ניסן סלומינסקיצילום: חזקי עזרא

מסתמן: המשטרה תמליץ לסגור את התיק נגד חבר הכנסת ניסן סלומינסקי (הבית היהודי), מחוסר ראיות, כחודש וחצי לאחר שנחקר באזהרה בחשד להטרדות מיניות.

בחדשות ערוץ 2 דווח הערב (ראשון) כי אף אחת משמונה הנשים שהתלוננו על המעשים בפני קבוצת רבנים, אינה מוכנה לשתף פעולה עם החוקרים וגם לא להופיע בבית המשפט אם יידרשו לכך.

כזכור, בתחילת השנה התייצבו מספר נשים בפני רבנים מהציונות הדתית, וטענו כי סלומינסקי הטריד אותן. חבר הכנסת הכחיש לכל אורך הדרך את הטענות נגדו, ואמר כי מדובר ב"אירועים לבביים" שהתפרשו על ידי הנשים באופן שגוי.

בין הרבנים ששמעו את טענות הנשים, היו רבה של צפת הרב שמואל אליהו והרב איתן אייזמן. סלומינסקי עצמו אמר בעבר, "נודע לי מגורמים שונים כי הובא בפניהם מידע מנשים מכובדות ששמעו מנשים אחרות על כך שנפגעו ממני. אני מאוד כואב ומצטער על כך.

''מעולם לא התכוונתי לפגוע באישה או איש ואם אישה כלשהי נעלבה, נפגעה או חשה אי נוחות כתוצאה מהתנהגותי, הרי שאני מתנצל על כך והייתי מתנצל אף בפניה מעומק לבי לו ידעתי מי היא".

"אני מוכר בקהילות רבות כאדם שתמיד נכון לסייע, וכאיש חם ולבבי וכמקובל בפוליטיקה הישראלית אני מחבק ולוחץ יד או אוחז מרפק, ללא שום כוונה מינית, רומנטית או פוגענית", המשיך חבר הכנסת. "היות ואיני יודע במי מדובר, הרי שעצם המחשבה שנוצרה פגיעה כלשהי מסבה לי צער וכאב עמוק".