קינזי וסיגלסטון
קינזי וסיגלסטוןלירון מולדובן, מנהלת הליגה

שר ההגנה ממשיך לעונה שניה. כך הודיעו במועדון האדום מירושלים, אלופי ליגת העל בכדורסל לעונת 2016/17.

אחרי שהחתימו מאמן חדש בדמותו של פוטיס קציקאריס היווני, שהגיע במקומו של האיטלקי סימונה פיאניג'אני, מתחילה הפועל ירושלים לבנות את הקבוצה לקראת העונה הבאה כשהמטרה היא לשחזר את ההצלחה של העונה האחרונה ואולי אף לשדרג אותה עם תארים נוספים מלבד צלחת האליפות.

אחרי שנפרדה ממאמנה האיטלקי, שמה לה האלופה מירושלים מטרה להשאיר את שחקן ההגנה הטוב ביותר שלה העונה, ואולי של הליגה כולה, טרנס קינזי, ועמדה במשימה.

היום (ראשון) הודיעו במועדון האדום מהבירה כי קינזי בן ה-33 ימשיך לקדנציה נוספת, בשורה שמשמחת מאוד את האוהדים האדומים שהתאהבו בשחקן וברוח הלחימה שהביא איתו לכל משחק.

כזכור, קינזי הגיע להיכל הפיס ארנה שבבירה בעונה שעברה במקומו של דונטה סמית', מי שנחשב בעיניי אוהדי הפועל כאחד מאבות ההצלחה שהביא את תואר האליפות ההיסטורי.

קינזי שהגיע מהכוכב האדום בלגרד נכנס עד מהרה לנעליו של סמית' שעל יכולתו אי אפשר לערער אך התנהגותו ואופיו גרמו לבלאגן על הפרקט ומחוץ לו, ועם ממוצעים של 9.7 נקודות, 3.4 ריבאונדים, 1.2 אסיסטים ו-1.7 חטיפות למשחק, התעלה עליו במהרה, ביכולת ובאופי.

מלבד הכוכב האדום שיחק קינזי גם בממפיס גריזליס מליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA, פנרבחצ'ה/אולקר, בחזרה ל-NBA בקליבלנד, שוב בפנרבחצ'ה ואנאדולו אפס הטורקית.

בהמשך עבר קינזי בפיזארו האיטלקית, מלאגה, פרטיזן בלגרד, ניז'ני נובגורורד ואחרונה עד למעבר לירושלים בכוכב האדום בלגרד.