המורה של בנימין, חיה לוי מנהלת מחלקת חינוך במועצת בנימין
המורה של בנימין, חיה לוי מנהלת מחלקת חינוך במועצת בנימיןצילום: דוברות מועצה אזורית בנימין

טקס "המורה של בנימין" התקיים אמש (ראשון) והוענקו בו תעודות הצטיינות ושי מטעם אגף החינוך במועצה למורים מצטיינים ברחבי מועצה אזורית בנימין.

באירוע נכחו ראש המועצה אבי רואה, מנכ"ל המועצה, מעוז ביגון, ראש אגף החינוך היוצא אריאב יוסט, חיה לוי מנהלת מחלקת החינוך, והמפקח מטעם משרד החינוך דוד סעדיה, שהעניקו למורים המצטיינים את התעודות והשי לאות הערכה.

המורים המצטיינים הגיעו מלווים בבני משפחה, באנשי צוות ובמנהלי המוסדות שלהם. בסוף האירוע, עלה האמן אסף אשתר למופע שירה עברית בשיתוף הקהל.

את הערב הנחתה האמנית צופיה לקס שאף המחיזה חלק מסיפורי המורים כפי שהם חווים אותם במהלך השנה.

בערב גם חולקו פרסים לארבעה מורים שהגיעו למקומות הראשונים בתחרות "מורים כותבים - מהווי הכיתה" - שגם מתקיימת השנה בפעם הראשונה.

ראש מועצת בנימין, אבי רואה אמר, "האירוע הזה, 'המורה של בנימין', בא מתוך רצון לחזק ולעודד את מצוינותם של עובדי ההוראה המעולים שלנו בתחומי המקצועיות, היוזמה והחדשנות, עבודת הצוות ושיתופי הפעולה, יצירת אקלים כיתתי ובית ספרי מיטבי והתייחסות לכל פרט, לצרכיו וסגולותיו הייחודיות".

הוא הוסיף, "אני מברך את מורי בנימין וסגלי ההוראה, שיהיו מגדלור מאיר לילדים, לקהילות ולעמיתיהם בחדרי המורים, ויעמידו תלמידים הרבה מתוך מקצועיות ואהבה גדולה. הטקס הזה הוא ראשון מסוגו בבנימין שיהפוך בעז"ה למסורת המוקירה ומעלה על נס את עבודתם המסורה של מורי בנימין".