איתי שגב עם הלוגו של חברת האופנה
איתי שגב עם הלוגו של חברת האופנהצילום: באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה

לא הולכת לשום מקום. אחרי שנראה היה כי המותג של מועדון הכדורסל מכבי ת"א עומד לקראת התרסקות כלכלית, היום (שני) חברת האופנה המובילה בישראל FOX והמועדון הצהוב הודיעו על המשך שיתוף פעולה ביניהן.

אחרי ההתרסקות המקצועית על הפרקט, שנה שלישית ברציפות, בענקית האופנה הישראלית החליטו לפני פחות מחודש על פרידה ממועדון הכדורסל. השינויים המקצועיים שנראים שהחלו להתבצע, יחד עם הוזלה של העסקה החזירו את FOX לשולחן המשא ומתן בסופו סיכמה על המשך אימוץ המועדון הצהוב מת"א.

בהודעה שפרסמו השתיים נכתב כי "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב ומותג האופנה המוביל בישראל FOX שמחים להודיע על המשך שיתוף הפעולה ומתן חסות ראשית לקבוצה לשנים הקרובות. במסגרת ההסכם, FOX תמשיך להיות המאמצת הראשית של הקבוצה - מכבי FOX תל אביב".

כזכור, לפני כשנתיים, עת הודיעה מכבי על חברת האופנה כנותנת החסות הראשית, רבים בקרב אוהדי הקבוצה הצהובה מחאו על העובדה כי לוגו חברת האופנה הינו בצבע האדום, המזוהה עם היריבות המרות של הקבוצה - הפועל ת"א והפועל ירושלים. בחברת האופנה ובמכבי נכנעו ללחץ ושינו את לוגו החברה לצהוב וכחול.

"הלוגו של FOX ימשיך להתנוסס על גופיות השחקנים בכל משחקיה הרשמיים של הקבוצה בליגה הישראלית, בגביעים השונים וכמובן במשחקי היורוליג", נכתב עוד בהודעת המועדון התל אביבי.

יו"ר מכבי ת"א, עו"ד שמעון מזרחי, אמר, "אנו שמחים על המשך השותפות עם החברה הישראלית המובילה FOX ומודים לה ולעומדים בראשה, האחים הראל ואסי ויזל, על הבעת האמון במועדון שלנו. אנו יוצאים לדרך חדשה, לקראת עונה מרתקת ועתיד בהיר וטוב יותר, ומצפים להמשך שיתוף פעולה פורה עם חברת FOX, שהיא שותפה אמיתית לדרך שלנו והרבה מעבר לנותנת חסות".

מנכ"ל FOX ישראל, אסי ויזל, מסר: "אנו גאים להמשיך את שיתוף הפעולה עם מכבי FOX תל אביב, מועדון הספורט הגדול בישראל ומהמובילים באירופה. אנו מתחילים את שנתנו השלישית ביחד וגם בהסכם זה שמנו דגש על ההמשכיות. מבחינתנו זוהי שותפות אמיתית, אמיצה וארוכת טווח. אנו מביעים אמון שלם ומוחלט במכבי FOX תל אביב, בבעלים ובהנהלה שלה, וקוראים גם לקהל האוהדים לתמוך בקבוצה, להגיע למשחקים ולעודד את מכבי FOX תל אביב במסגרת משחקיה ביורוליג ובליגה הישראלית".