יבזורי חוזר לחיפה
יבזורי חוזר לחיפהצילום: באדיבות אתר מנהלת הליגה

את העונה האחרונה ירצה דגן יבזורי לשכוח. אחרי שפרח במדי מכבי חיפה ועניין את שתי הקבוצות הגדולות ביותר בכדורסל הישראלי - הפועל ירושלים ומכבי ת"א, חוזר יבזורי למדים הירוקים של הקבוצה מהכרמל.

העונה שעברה שהתחילה בקול תרועה רמה עם חתימה מפתיעה במדי מכבי ת"א, לאחר שכבר סיכם בשורות הפועל ירושלים, דעכה לאט לאט עד שהגארד המוכשר בן ה-31 נפצע במדי הפועל חולון וסיים את העונה מוקדם מהצפוי עם 14 משחקי ליגה בסך הכל בהם נטל חלק.

יבזורי סיכם את תנאיו במדים הירוקים של חיפה לשלוש השנים הקרובות, עד לתום עונת 2019/20, בתקווה לשחזר את ההצלחה שלו במדים הללו מהקדנציה הקודמת שם שימש אף כקפטן הקבוצה בעונת 2014/15 וקלע בה 12.2 נקודות בממוצע למשחק, בתוספת ל-3.8 אסיסטים ו-2.0 חטיפות ב-33 משחקים בעונה הסדירה, ונבחר לישראלי המצטיין בפלייאוף.

ב-10 עונותיו בליגת העל בכדורסל, קלע הגארד הישראלי 1,945 נקודות בחמש קבוצות שונות, כשמלבד מכבי חיפה, מכבי ת"א והפועל ירושלים, שיחק יבזורי גם במדי גלבוע/גליל וגלבוע/עפולה.

ברוזמה של יבזורי ישנם גם שלושה תארי אליפות - אחד בליגת העל הישראלית עם גלבוע/גליל, ופעמיים באליפות הליגה הבלקנית.

"זה נהדר לראות את דגן חוזר ללבוש ירוק, בקבוצה בה הוא שיחק את הכדורסל הכי טוב שלו", אמר בעלי מכבי חיפה, ג'ף רוזן, שהוסיף כי "בזמן שקצב מכירת המנויים ממשיך לשבור שיאים, היה חשוב לנו להחזיר את דוגי לקבוצה, שחקן נשמה ואהוב על האוהדים".

"אני מאוד נרגש לחזור למקום שאני כל כך אוהב וכל כך מחובר אליו ולאנשים שבו", אמר יבזורי. "אני מקווה מאוד לעזור לקבוצה להמשיך לצעוד במקומות הגבוהים בליגה, כמו שהיה בשנים האחרונות. ירוק עולה"

מאמנו של יבזורי, עופר רחימי אמר עם ההחתמה, "אני מאוד שמח לראות את דגן לובש שוב את המדים הירוקים. הוא שחקן מוכשר ואדם מיוחד ואני בטוח שהוא יסייע לקבוצה שלנו, על המגרש ומחוצה לו".