ישיבת סיעת ש"ס
ישיבת סיעת ש"סצילום: דוברות

תמליל הקלטה המיוחס לחברי כנסת בש"ס שפורסם הבוקר (ד') בעיתון ''ישראל היום'', מלמד כי חברי הכנסת במפלגה נערכים לאפשרות שדרעי לא יוכל להמשיך לעמוד בראשות ש"ס עוד זמן רב.

על פי הדיווח, חברי כנסת בש"ס עסקו בתרחיש היום שאחרי והבהירו כי לא יאפשרו הצנחה מבחוץ על ידי דרעי, או לחילופין באמצעות 'שליטה מרחוק' במידה ויימנע מדרעי להמשיך להנהיג את המפלגה.

כמו כן, הח"כים מתכוונים לבלום אפשרות שהיו"ר לשעבר אלי ישי יירש את הנהגת המפלגה.

במפגש, כך על פי הדיווח, היתה תמימות דעים בין הנוכחים כי כל מהלך שיראה אור יהיה מתואם עם כלל חברי הכנסת של הסיעה.

"טוב שכרגע אנחנו שותקים ולא מתראיינים, כי זה לא נכון עכשיו לדבר", צוטט אחד מבכירי המפלגה, "אבל אנחנו לא יכולים להפקיר את הזירה. לא להנהגה בשליטה משלט רחוק, וגם לא להנחתה מבחוץ. אחד מאיתנו צריך לקחת את זה, מי שימנה חכם שלום".

בסביבת דרעי טרחו לפרסם הבוקר מכתב החתום בידי חברי הכנסת של המפלגה הטוענים כי לא היו דברים מעולם וכי איש במפלגה אינו עוסק בתרחישי 'היום שאחרי דרעי'.

"הרינו להודיע באופן חד משמעי כי פגישה כזאת מעולם לא נערכה וכי מדובר בשקר גס מוחלט. כל חברי סיעת ש"ס תומכים תמיכה מוחלטת ביו"ר התנועה השר אריה דרעי ומבחינתנו לא קיים מושג 'היום שאחרי'. זו עלילת דם שקרית. מועצת חכמי התורה, כמו גם כל חברי הכנסת של ש"ס על כל חבריה, ונציגיה בכל הארץ עומדים מאחרי היו"ר אריה דרעי ללא שום ערעור", לשון המכתב.