זהבה שאול על רקע תמונת בנה אורון הי"ד
זהבה שאול על רקע תמונת בנה אורון הי"דPhoto by Basel Awidat/Flash90

בעיר טבריה התקיימה הערב (רביעי) עצרת לציון שלוש שנים לחטיפתו של סמ"ר אורון שאול.

יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי אמר בעצרת, "אני מכיר את משפחות שאול ונמימי מזה 3 שנים וההיכרות הזו היא מתנה גדולה עבורי – כפי שאני מתאר לעצמי שהיא עבור אחרים. כשבאים לחזק אותם, יוצאים מחוזקים. למדתי להכיר משפחה חמה, מלוכדת, שרשית שיודעת להתלכד למאבק אבל גם יודעת לפעול בחוכמה ובהסתכלות קדימה".

"אנחנו כאן בכדי לעודד, לתמוך ולהביע הזדהות עמוקה עם הכאב וחוסר הידיעה הנוראי שמלווה את המשפחה כבר שלוש שנים. יש נושאים שבהם כולנו יחד, אין אופוזיציה וקואליציה ותפקידנו לוודא ולדאוג שהממשלה עושה את כל שניתן על מנת להביא מזור לזהבה והמשפחה, למשפחת גולדין ולמשפחתם של אברה מנגיסטו והישאם א-סייד. אנחנו רואים אחדות אמיתית כאן הערב. תפקידנו כפוליטיקאים להביא את האחדות הזו ליוםיום. החובה שלנו היא לדבר על הדברים שמחברים בנינו לא על הדברים שמפרידים. אנחנו עם אחד. אני מתחייב לנהוג כך", הוסיף גבאי.

ח"כ שולי מועלם-רפאלי אמרה באירוע, "אם בבית משפחות שאול וגולדין יש חושך כבר שלוש שנים אין סיבה שבעזה יהיה אור. בעזה יש אסון הומניטרי? בבית משפחת שאול וגולדין יש אסון אישי - והאסון הזה נוגע בכל אחד ואחת מאיתנו שיושבים כאן הערב ובכל בית בישראל".

"ממשלת ישראל חייבת להפעיל את כל מנופי הלחץ ולהכביד על חמאס", דברי ח"כ מועלם רפאלי.