אריה קינג
אריה קינגצילום: אלירן אהרון

חברי מועצת העיר ירושלים דורשים לקיים דיון דחוף בנושא חלוקת משאבים ציבורים ומוסדות חינוך בעיר .

כמו כן דורש חבר מועצת העיר ירושלים, אריה קינג לקיים דיון דחוף על המהלכים של ברקת כנגד מוסדות הציונות הדתית בעיר, "הורים ותלמידים של מספר מוסדות מזרם הציונות הדתית בירושלים קיבלו בימים האחרונים בשורות לא נעימות הנוגעות לחינוך הילדים על סגירת בתי ספר וגנים וניודם", כותב קינג.

"ראש העיר הגיע להסכמות עם רבנים חרדים על העברת מבני חינוך של הזרם הממד"י לחרדים בלא להתייעץ".

נציין כי ביום חמישי האחרון התקיימה פגישה סולחה בין הנהלת בית הספר ברנדט בשכונת נווה יעקב לבין ניר ברקת בביתו. ברקת התנצל על כך שלא התקיים סיח ראוי עם הנהלת בית הספר וההורים. ברקת הבטיח לשפץ את המבנה החדש בשני מיליון שקלים .

יו"ר ועדת ההורים יפעת חובב אמרה לערוץ 7, ״אני מקווה שראש העיר יסכים להשאיר את בית הספר ברנדט ואת בית הכנסת של העדה האתיופית ואת סניף בני עקיבא במבנה הנוכחי ורק שיושלם השיפוץ שיאפשר לאכלוס ראוי נעבור למבנה החדש״

בסביבתו של ראש העיר, ניר ברקת אומרים, "שוב אצל קינג הכול כיסאולוגיה ולא אידאולוגיה ולכן קינג משלב ידיים עם נציגת מרצ לורה ורטון במטרה לפגוע בתהליך הידברות משותף של כלל המגזרים החילוני הדתי לאומי והחרדי וזאת כמובן מתוך תסכול פוליטי ואישי לאחר שלא מונה לתפקיד סגן ראש העיר כפי שדרש.

ברקת שותף אמיתי ונאמן של הציונות הדתית וימשיך לחזק ולהעצים את החינוך הדתי לאומי בירושלים שנמצא בפריחה הגדולה ביותר אי פעם".