אל על
אל עלצילום: תומר נויברג. פלאש 90

הנהלת אל על חתמה הערב (חמישי) על הסכם קיבוצי עם נציגות העובדים וההסתדרות, במסגרתו ניתנה תשומת לב מיוחדת לקבוצה רחבה של עובדים זמניים של ''אל על''.

בהודעת החברה נאמר כי מדובר בקבוצה מסורה ומחויבת שזכתה כעת להכרה ולהוקרה בדמות שיפור בתנאי התעסוקה, יצירת אופק וביטחון תעסוקתי.

ההסכם נתן מענה לשורה ארוכה של נושאים הקשורים לרווחתם של אנשי אל על. אבי אדרי, מחזיק תיק התחבורה בהסתדרות, אמר כי ''מדובר בהסכם היסטורי שמביא עמו משב רוח חיובי, שיפור תנאים וביטחון תעסוקתי לקבוצה רחבה של עובדים מסורים ומחויבים. צעד חשוב בבניית יחסי עבודה טובים בחברת אל על״.

יו״ר נציגות העובדים עו״ד אבי אייזנר מסר ''אני שמח ונרגש מהמעמד. ההסכם מטיב עם עובדי אל על כולם ובמיוחד עם קבוצה רחבה של עובדים שביטחוני התעסוקתי שופר באופן ניכר. מאחל לנציגות העובדים וההנהלה להמשך שיתוף פעולה למען אנשי אל על ולמען הצלחתה של חברת אל על''.

מנכ״ל אל על דוד מימון אמר לאחר חתימת ההסכם כי ״הנהלת החברה שמחה כי נחתם ההסכם בהמשך להסכמות שהושגו בחודש דצמבר האחרון. עובדי אל על הם המשאב העיקרי של החברה וההסכם יאפשר לכולנו לשלב כוחות בהצעדתה של החברה לקראת הליך ההתחדשות בחברה עם הגעת מטוסי הדרימליינר החדשים החל מהחודש הבא''.