יונתן אדלר
יונתן אדלרצילום: באדיבות המשפחה

יונתן אדלר ז''ל, בן ה-18 מירושלים שנהרג בטיול עם חברים בגיאורגיה וגופתו אותרה לפנות בוקר (שישי), היה אמור להדריך בשבוע הבא בקייטנה לילדי משפחות שכולות של ארגון ''משפחה אחת''.

''בלב כואב ומלא צער, אנו ב'משפחה אחת' מלאים יגון על מותו בטרם עת של יונתן אדלר בטיול בגיאורגיה. יונתן היה מתנדב אהוב, פעיל ונמרץ במשפחה אחת, מדריך מוביל שהביא אחריו מדריכים רבים להתנדבות במשפחה אחת", אמרו הבוקר בארגון.

כאמור, יונתן היה אמור להיות מדריך בקייטנה שמתחילה ביום ראשון ולהצטרף אליה כבר ביום שני, לאחר שובו מגאורגיה. ''יונתן הדריך בקייטנות משפחה אחת כבר 3 שנים, ועזר רבות בגיוס כספים ובהתרמות מתוך אהבתו הגדולה למשפחה אחת. נתינתו הייתה גדולה ולכתו השאיר את כולנו ללא מילים''.

אמו של יונתן, הרבנית נעמי אדלר, היא חברת ארגון ''בית הלל'', מהארגון נמסר כי ''ארגון רבני ורבניות בית הלל משתתף בצערם של חברת הארגון הרבנית נעמי אדלר ומשפחתה, עם היוודע דבר מותו של בנם, יונתן אדלר ז"ל, בתאונה המרה בגאורגיה. 'בלע המות לנצח ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים'".

אדלר ז''ל חצה אתמול את נהר "טרק" בגאורגיה, יחד עם שלושה חברים, אך החליק מהעמוד שבאמצעותו חצו את הנהר, נפל למים ונסחף עם הזרם. שלושת חבריו יצאו ללא פגע.

יחידת החילוץ הממלכתית של גאורגיה שמונה 16 איש חיפשה במהלך הלילה אחר הצעיר, והבוקר נמצאה גופתו. משרד החוץ פועל להשבת גופתו לקבורה בישראל. גופתו של אדלר נמצאה כ-5 ק"מ מהמקום שבו נפל. חבריו של אדלר היו אלה שזיהו את הגופה.