ח"כ נאווה בוקר
ח"כ נאווה בוקרצילום: ללא

סגנית יו"ר הכנסת, ח"כ נאוה בוקר (הליכוד), התייחסה היום (שישי) למתיחות בהר הבית והגיבה למנהיג החמאס איסמעיל הנייה שקרא לערבים להגיע למסגד אל אקצה.

''עלינו לדבוק בדרכנו ולהבהיר לכולם, שפה זו מדינת ישראל, כאן ביתנו ומבצרנו, כאן אנו הריבון, כאן אנו ניישם את שמוטל עלינו-לשמור על ביטחון אזרחינו. כאן נשליט סדר ונכתיב מדיניות על אפם וחמתם של כל אויבינו", אמרה בוקר.

''אני לא מתרגשת מדבריו של הנייה באשר ל'זכות הפלסטינים על ירושלים ומסגד אל אקצא', מדובר באדם כנוע ונלעג שהחבל הכרוך סביב צווארו הולך ומתהדק''.

בנוגע לאיומים על חייו של מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי, אמרה ח"כ בוקר כי "מדובר בחציית קווים אדומים. מפקד המחוז נקט בצעד אמיץ. אני מחזקת את כוחות הביטחון ובראשם את ניצב יורם הלוי, על פעולה נכונה וראויה״.

בוקר תוהה, ''היכן נבחרי הציבור הערבים? מדוע אינם מגנים את ההסתה ברשתות נגד ניצב יורם הלוי? נבחר ציבור שאינו מגנה זאת הוא שותף בכיר להנייה, להסתה ולטרור".

נציין כי מוקדם יותר הבוקר הופצה תמונתה של ניצב הלוי ברשתות החברתיות, ולצידה נכתב בערבית "ראשך מבוקש". הפוסט זכה לאלפי שיתופים בקרב גולשים ערבים.

על פי הדיווח בערוץ 2, בפוסט גם נכתב כי "הקצין הגזעני פועל בצורה נקמנית נגד הפלסטינים והוא ידוע לתושבי ירושלים בעמדותיו הגזעניות ובשנאתו לערבים. יתר על כן, הוא ניצל את הפיגוע באל-אקצא ביום שישי שעבר לנקמה אישית ולשפוך את טינתו על המקומות הדתיים בירושלים".