משה זר
משה זרצילום: פלאש 90

משה זר, אביו של גלעד זר הי"ד, אומר לערוץ 7 כי הדרך היחידה למנוע פיגועים ומעשי טבח ביהודים היא החרבת הכפרים מהם יוצאים מחבלים.

"כשמדברים על מלחמות, אין חמלה או חפים מפשע. אנחנו נמצאים במלחמה נגד הפלסטינים. בספר המלחמות מלמדים איך להלחם על מנת להרוג - וגם אם אחרי שהמחבל דקר הוא זרק את הסכין, הוא כבר לא חף מפשע שלא נוגעים בו ומרפאים אותו בבית חולים", מבהיר זר.

לטענתו, מנהיגי המדינה צריכים לקבל את ההחלטה ולבצע אותה. "אני מכיר את הערבים יותר משמונים שנה נולדתי ליד ערבים, חייתי לידם ואני יודע מי הם. מה שהמנהיגות שלנו צריכה לעשות, הרי אנחנו יודעים מאיזה כפר הוא הגיע, להביא את כוחות צה"ל לפשוט על הכפר, להוציא כל נפש חיה מהכפר הזה, להזמין עשרה D-10 שיורידו כפות, יהרסו את הכפר ולא ישאירו שום שריד ופליט".

"שיזמינו את כל הצלמים לצלם איך מחריבים כפר שממנו יצא מחבל. אם ישאלו אותנו, 'הרי הם חפים מפשע', נשלח את הערבים להתלונן אצל המחבל. שישאלו אותו למה עשה את זה", מוסיף זר.

לדעתו, אם אין מנהיג שיכול לבצע מהלך כזה, צריך לתור אחרי מנהיגות אחרת. "לדעתי אחרי הכפר השלישי, לא יהיו יותר פיגועים. הם ישמרו על עצמם, יתפסו כל בחור שיש לו מחשבה כזאת ויחנקו אותו".

"אני הייתי אתמול בהלוויה. דיברתי עם הראשים שבראשים. הם עמדו והקשיבו ולא אמרו מילה, שאלו אותי האם אני חושב שיש מנהיג שיכול לעשות את זה. אז אני אומר שאם מנהיג לא יכול לעשות את זה שישים את המפתחות וילך לדרכו. אנחנו נמצא מנהיג שכן יכול".

הוא מוסיף, "אני מתנגד בצורה קיצונית לתג מחיר. זה לא תפקידם של בודדים אלא של המדינה ומי שלא חושב כך היום, הוא יחשוב על כך בעוד חודשיים ואם לא אז הוא יחשוב על כך בעוד שנתיים. כי שלום לעולם לא יהיה עם הערבים. לא בגללנו אלא בגללם".