טראמפ
טראמפצילום: רויטרס

דייב ארונברג, התובע הדמוקרטי היהודי של מחוז פאלם ביץ', פלורידה, עומד להתגרש מרעייתו, לין, אחרי שתי שנות נישואין. ומתברר שלדונלד טראמפ יש קשר לעניין.

בראיונות ובהודעה לעיתונות, לין ארונברג תיארה את עצמה כרפובליקנית וכאוהדת מושבעת של הנשיא. לדבריה, הביקורת שהיא חטפה על כך, והעובדה שבעלה לא הגן עליה, הן סיבה מרכזית לפירוק הנישואין.

לין סיפרה שהיא נוהגת להסתובב עם משפחת טראמפ בקאנטרי קלאב של טראמפ במאר-א-לאגו. "אז מה אם אני נותנת לייק לאיוונקה טראמפ או לעמדה שמרנית במדיה החברתית?", אמרה לעיתון מקומי. "אז מה אם אני מזמינה את מלניה להיות חברה בקבוצת הספרים שלי?"

לדבריה, בעלה "מקבל שיחות מתומכים, כמו אנשי ועדי עובדים או טיפוסים מהשמאל הקיצוני. אחד מהם ממש אמר לו 'תשתלט על האישה שלך'... דייב נהג לספר לי שאנשים ניגשים אליו ומותחים עלי ביקורת, וזה לא נשמע כאילו שהוא מגן עלי".

בנוסף על הבעיות הללו, היה מקור מתח נוסף, גילתה. היא רוצה להוליד ילדים, והוא לא.

סוכנות הידיעות JTA ציינה שכבר בטקס הנישואין של השניים, היה רמז לבאות. בני הזוג כתבו זה על זה דברי שבח. "היא תמיד תומכת בי", כתב דייב, "מזה ששינתה את דתה, לזה שריככה את העקרונות הרפובליקניים שלה".

"כנראה שהיא לא שינתה אותם מספיק", הוסיפה הסוכנות. נציין כי תומכי טראמפ רבים בארה"ב מדווחים מאז הבחירות שחבריהם פעילי השמאל, כולל חברים קרובים, ניתקו עמם מגע.