קטש. יתחרה בתחרות השלשות
קטש. יתחרה בתחרות השלשותצילום: יח"צ

בפעם השלישית ברציפות, אירוע גמר ליגות הכדורסל והכדורגל של בנימין יוקדש לזכרו של מלאכי רוזנפלד הי"ד.

רוזנפלד, בן היישוב כוכב השחר היה בן 26 כשנרצח בדרכו חזרה ממשחק הכדורסל של קבוצתו במסגרת ליגת הכדורסל של בנימין. על ציר אלון פתחו מחבלים באש לעבר הרכב בו שהה מלאכי יחד עם חבריו לקבוצת כוכב השחר, ומלאכי נהרג בתום מספר שעות בבית החולים.

במחלקת הספורט שבמתנ"ס בנימין ובמועצה האזורית החליטו להקדיש את אירוע גמר הליגות השונות לזכרו של מלאכי שהיה חובב ספורט מושבע, והשנה כאמור זו השנה השלישית שהאירוע היוקרתי מוקדש לזכרו.

השנה יתקיימו משחקי הגמר בבית הספר "זיו" שבשכונת בית הכרם שבבירה, כשמשחקי הגמר יחלו בשעה 19:30 מחר (יום חמישי).

מי שיבוא לכבד בנוכחותו את אירוע הגמר לזכרו של מלאכי ואף ייקח חלק פעיל בתחרות כשיתחרה בתחרות השלשות שתתקיים במחצית משחק הגמר של ליגת הכדורסל, יהיה לא אחר מאשר סגן אלוף אירופה הטרי, עודד קטש, שאימן בהצלחה רבה את נבחרת העתודה של הכדורסל הישראלי אותה הביא למקום השני באליפות אירופה בכדורסל עד גיל 20, שהתקיימה לאחרונה ביוון.

קטש ייקח חלק גם בטקס המרגש שיתקיים לפני משחקי הגמר בכדורגל ובכדורסל, בהשתתפות משפחת רוזנפלד, נציגי מועצת בנימין ושחקני הליגות.

ליגות בנימין הפכו למסורת בת מספר שנים ומתקיימות בעשרות יישובים במטה בנימין בתקופת האביב והקיץ. השנה, רשמו הליגות שיא משתתפים עם למעלה מ-90 קבוצות מהישובים השונים ויותר מ-1,000 שחקנים שנטלו חלק במשחקי הליגה.

יעל כהן, מנהלת מרכז קהילתי בנימין, אמרה כי "ליגות בנימין מהוות נדבך נוסף בתנופת הספורט הגדולה שעוברת בנימין".

לדבריה, "גמר ליגות בנימין בכדורסל ובכדורגל של בנימין מהווה את אירוע השיא עבור כל הקבוצות, השחקנים והשחקניות מהישובים השונים שנטלו חלק בליגות לאורך כל השנה".

על ייחוד אירועי הגמר לזכרו של מלאכי אמרה כהן, "מלאכי רוזנפלד ז"ל שהיה חלק בלתי נפרד מליגת הכדורסל של בנימין נרצח בדרכו חזרה מאחד ממשחקי הליגה ועבורנו זה היה אך טבעי להנציח את זכרו בליגה אותה הוא כה אהב ובה שיחק. רוחו של מלאכי עדיין אתנו וכולי תקווה שנמשיך במסורת זו להנצחת שמו גם בשנים הבאות".

אירוע הגמר - יום חמישי הקרוב
אירוע הגמר - יום חמישי הקרובצילום: יח"צ