יאיר נתניהו
יאיר נתניהוPhoto by Marc Israel Sellem/POOL

אריאל, בנו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, עונה לבנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שטען בדף הפייסבוק שלו כי ארגוני שמאל מתנכלים לו ותהה, "מה עם איזה תחקיר על הבן של רוה״מ אולמרט, יחסיו המעניינים עם פלסטיני והמשמעויות לבטחון המדינה?".

אולמרט הבן כותב בפוסט תשובה בפייסבוק. "אנחנו לא מכירים", נפתחת התגובה ובה מפריך בנו של ראש הממשלה לשעבר את הרמיזות לפיהן היו לו יחסים עם פלסטיני. "יש כמה בעיות עם הסיפור הזה. הראשונה היא שכולו המצאות ושקרים. אני אוהב נשים וחולק את חיי עם בת זוגי ואם בתי".

הוא מוסיף כי "הבעיה הגדולה יותר היא הגזענות וההומופוביה שנוטפות מן המעשייה הזו. הפיצו אותה אתרי ימין בימי כהונתו של אבי כראש ממשלה, וכל תכליתה להסית בשם 'האמיתות' האפלות הנחשפות בה. עד היום התעלמתי. אולי כי אין שום דבר שלילי בעיניי בלהיות הומו או פלסטיני. ואז אתה נכנסת לתמונה, יאיר נתניהו היקר".

אולמרט הבן ממשיך וכותב, "כותבים עלייך תחקירים, מעלים שאלות לגבי אורחות חייך ואתה כנראה בלחץ. דרכך להתמודד עם זה היא להשליך קצת מן הרפש על אחרים. עכשיו תקשיב חביבי: בשונה ממך, אני מעולם לא ישנתי במעון הרשמי, אין לי נהג ומאבטח מטעם המדינה, אני לא מתרועע עם נשיאים או מבלה, לכאורה, אצל מילארדרים. אני אשכרה עובד לפרנסתי".

את תגובתו הוא מסיים בפנייה ליאיר נתניהו בה אמר כי "הנסיונות שלך לגרור אותי לתוך המציאות המעוותת שלך נועדו להיכשל. אני נחוש לפעול רק במסגרת החוק, ולכן לא אהסס לתבוע את כל מי שהפיץ או יפיץ גם כעת מעשיות שקריות, גזעניות והומופוביות".

בתחילת השבוע העלה העמוד 61 של מכון מולד פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ובו מתח ביקורת קשה על נתניהו הבן, שלא נשאר חייב ומתח ביקורת על ארגוני השמאל הרודפים אותו. "כמה נחמד אבל שהצד שלכם תמיד מבלבל את המוח על הסתה, דמוניזציה, רצח אופי וחציית קוים אדומים".