כארם משעור בצהוב
כארם משעור בצהובצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

מזה שנים רבות, אף נציג של מכבי ת"א לא ייקח חלק בנבחרת הכדורסל של ישראל שמתאמנת בימים אלו לקראת אליפות אירופה בכדורסל.

כזכור, שניים משחקני הצהובים מת"א הוזמנו לסגל הנבחרת לקראת אליפות אירופה, היורובאסקט שתתקיים בעוד פחות מחודש, כשמדובר היה בג'ייק כהן המתאזרח וכרם משעור. הערב (רביעי) הודיעו באיגוד הכדורסל כי משעור שתכנן להצטרף לאימוני הנבחרת שתארח לראשונה בהיסטוריה את אחד מהבתים בשלב המוקדם של האליפות היוקרתית, לא יהיה חלק מהקמפיין ואף עשוי לספוג עונש קשה מידי מוסדות האיגוד של הכדורסל הישראלי.

בהודעה מטעם איגוד הכדורסל נכתב הערב כי "כרם משעור לא התייצב לאימוני נבחרת ישראל במועד", והבהירו כי "בשל כך הוא לא יהיה חלק מקמפיין הנבחרת הנוכחי והנושא יועבר למוסדות האיגוד לטיפול כמקובל".

משעור, שהיה אמור להיות השחקן הערבי הראשון בכדורסל הישראלי שיילבש את המדים הלאומיים, ומי שחתם רק לפני שלושה שבועות במכבי ת"א אליה עבר מבני הרצליה ביקש לפני כשבועיים להשתחרר מסגל נבחרת ישראל לקראת היורובאסקט בשל פציעה בכתפו כשהחשדות היו כי מכבי ת"א היא שמכתיבה את העניינים ואוסרת על משעור לקחת חלק בקמפיין הנבחרת הקרוב.

בנבחרת חשדו גם הם בכך והבהירו למשעור בזמנו כי בכדי לשחררו מסגל הנבחרת עליו להתייצב לבדיקות רפואיות ורק לאחר מכן ייקבע האם יקבל שחרור מהסגל, אך זה בחר שלא להופיע לאימונים ולבדיקות וכעת נראה כי יצטרך לשאת בתוצאות שעלולות להיות כבדות עד מאוד על השחקן הערבי ועל מכבי ת"א.