בימים אלה יוצא אלבומו השישי של יוסי אזולאי - "אנדלוס", ובו 13 שירים המבטאים את יכולתו ועצמתו הקולית הנדירה של יוסי, ואת דרכו המוסיקלית אשר הפכה אותו לזמר המבוקש ביותר בקרב קהילות היהודים ברחבי העולם .

אחרי שני אלבומי תפילות מוצלחים במיוחד (זהב ופלטינה כפולים) , אינספור הופעות בארץ ובחו"ל ודווקא במציאות בה אמנים בוחרים שלא להוציא אלבום שלם , יוסי בוחר לשחרר אלבום תפילות שלישי שכולו מוסיקה מרוקאית אנדלוסית אותה מוסיקה אשר ליוותה את יהודי צפון אפריקה (מרוקו, אלג'יריה, טוניסיה) במסעם ארצה והפכה לפס קול חייהן של מאות אלפי משפחות יהודיות.

באלבום זה הוא מארח את גדול זמרי צרפת, הזמר אנריקו מסיאס ("כי אשמרה שבת" ו "לכה דודי"), ואת התזמורת האנדלוסית ירושלים ("יעלה יעלה" ו "עושה שלום במרומיו"), שירים נוספים מתוך האלבום: אליך אקרא יה, אעופה אשכונה, והאר ענינו ועוד...

יחד עם הפקה מוסיקלית מפוארת בהפקתו של יוסי ורן אביב ושני שירים מקוריים ("הללו" - קובי אפללו ו"יהללוך" - אוהד חיטמן) מובטחת לכם חוויה מוסיקלית סוחפת ומרגשת לכבוד חגי תשרי שכבר בפתח.

סינגל ראשון מתוך האלבום "יעלה יעלה" בו מארח יוסי את התזמורת האנדלוסית ירושלים והמלווה בקליפ הוא אחד השירים המספרים את סיפורו של "אנדלוס" אשר מאופיין ברובו בשירים קצביים וסוחפים אשר זכו לעיבודים חדשים לראשונה.