לילות אפריקה בגן הבוטני
לילות אפריקה בגן הבוטניאיילון זר

היכונו לחוויה הגדולה של הקיץ לכל המשפחה: לילות אפריקה

מגלים את אפריקה דרך משימות מיוחדות* נפגשים עם קאי ולולו נסיכי אפריקה * מתרוצצים במבוך השבטים * רוקדים את ריקוד הגשם * לומדים להכין שיקוי מיוחד לפי מתכון של רופא השבט * תאורה ותפאורה מרהיבים באווירת יבשת אפריקה בעיצובו של אמן התאורה גיל טייכמן ושחקני "חלומות" * תרומת צעצועים ומשחקים ליתומים מאפריקה

1.7-31.8.2017 ימים א-ה ושבת בין השעות 17:00-22:00, כניסה אחרונה בשעה 21:15

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם ירושלים

קאי ולולו, יורשי העצר האפריקאים, ייצאו מידי ערב במהלך חודשי יולי ואוגוסט להרפתקה בדרך לאוצר הנסתר בגן הבוטני בירושלים שיהפוך לממלכת אפריקה. השניים יעברו מסע מרתק באמצעות משימות מאתגרות שמופיעות בכתב חידה בליווי שחקנים, תלבושות, תפאורה, צלילים ותאורה מרשימה שיכניסו את המשתתפים לאווירה אפריקאית ייחודית.

ההורים והילדים מוזמנים לגלות, לחוות, להתנסות וללמוד על אוצרות יבשת אפריקה, כמו גם על התכונות והערכים החשובים ביותר לכלל בני האדם באשר הם. החוויה מתאימה לילדים מגילאי שנתיים עד 12 ומונגשת לעגלות ילדים וכסאות גלגלים.

הגן הבוטני בשיתוף אירגון Israel Flying Aid מזמינים את המבקרים לתרום בובות וצעצועים שמורים במצב טוב, לילדים יתומים באפריקה. בכניסה למתחם תוצב תיבה ענקית בה יוזמנו הילדים להניח את הצעצועים והבובות שיועברו על ידי ארגון Israel Flying Aid ליתומים באפריקה.

בתחנה הראשונה יפגשו המבקרים את זקן השבט, שיקבל את פני הילדים ויחלק להם כתב חידה איתו יצאו למסע. בהמשך ייפגשו המבקרים בקאי ולולו, הנסיך והנסיכה האפריקאים, שיעברו יחד עם הילדים שלל תחנות מאתגרות וכיפיות, ילמדו על התרבות האפריקאית וההיסטוריה, יכירו את הטבע של היבשת, יפגשו אנשים מרתקים ומצחיקים, יתאפרו באיפור המסורתי, יצעדו בשביל האומץ ויעמדו יחדיו במשימות הדורשות תעוזה, חוכמה ויצירתיות, בדרך לאוצר הסודי.

כמו כן ייהנו המשתתפים במסע מסיפורי שבטים אפריקאים, יכירו את סמלי התרבות האפריקאית, ילמדו איך להכין שיקויים מאת רופא השבט המשעשע. ירקדו לצלילי הקצב של שבט המסאי, ילמדו לתופף על הגוף ולשיר את שיר הגשם, יכירו את קולות הלילה, יפצחו חידות, יתרוצצו במבוך וישברו שיאים אישיים בפעילות חווייתית.

'לילות אפריקה' בגן הבוטני היא הרפתקה משפחתית מיוחדת המחברת את נופי הגן הבוטני עם הצמחייה הייחודית שמקורה ביבשת הנדירה. החוויה הלילית מלווה בפסקול ייחודי ועשיר ותאורה מרהיבה היוצרת פנטזיה קסומה, פרי יצירתו של אמן התאורה גיל טייכמן.

הגן הבוטני בירושלים משתתף במבצע של הגרלת עשרות כרטיסים משפחתיים בקיץ.

רוצים לזכות?

הזוכים בהגרלה שנערכה היום , יום ב'- בועז סלם ומינה הקר.

בהגרלה שנערכה אמש זכו- כנה מיזליש ובתיה גולומב

מחירים:

כרטיס בודד: 50 ₪ , משפחתי (זוג + שלושה ילדים) 190 ₪, מחיר מיוחד למנויי הגן הבוטני.

למחזיק כרטיס ירושלמי : 30 ₪ לכרטיס בודד, כרטיס משפחתי ב- 140 ₪.

למינוף ושדרוג החוויה מומלץ להגיע בתחפושות אפריקאיות

הפעילות מתאימה לילדים בגילאי 2-12, ונגישה לעגלות ילדים וכסאות גלגלים. ילד מגיל שנתיים חייב כרטיס.

שעות פעילות: ימים א-ה ושבת בין השעות 17:00-22:00, כניסה אחרונה בשעה 21:15

31.7-1.8.17 (תשעה באב) הגן סגור

לרכישת כרטיסים הקליקו כאן או בבימות *6226