משה כחלון
משה כחלוןצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

שר האוצר, משה כחלון, הודיע בעמוד הפייסבוק שלו על הקדמת הודעת הזכייה של משתתפי ההגרלה הגדולה למחר (שלישי) ועל פתיחת הגרלת ענק נוספת ב-15.9.

"ב-15 בספטמבר תיפתח עוד הגרלת ענק (15 אלף יח"ד) ועוד אלפי זוגות צעירים יזכו בדירה בבאר שבע, ראשל"צ, מודיעין, נתניה, שוהם, רמת גן, אשקלון, אור יהודה ובית דגן. כמו כן בפעם הראשונה יוגרלו דירות גם במגזר הערבי בישובים נצרת, סכנין וכפר מנדא. עד סוף השנה יהיו כ-45 אלף זוגות צעירים שיזכו בדירה של מחיר למשתכן. מדובר בבשורה אמיתית לזוגות הצעירים", כתב השר.

הוא גם התייחס שוב לפסיקת בג"צ לביטול מיסוי דירה שלישית ואמר: "24 השעות האחרונות רק חיזקו אותי במאמצים הרבים שאנחנו חייבים לעשות למען הזוגות הצעירים. ההתקפות האלה רק מחזקות אותי ומוכיחות עד כמה צריך אותנו בממשלה בכדי לדאוג לכם".

"לאורך כל השנתיים האחרונות יש קבוצות אינטרסים שרוצות שלא תהיה לכם דירה. הקבוצות האלו פועלות באמצעות לוביסטים, תקשורת, קבלנים וכל מה שאתם רוצים. להם יש רק מטרה אחת - שאתם לא תצליחו להגיע לדירה ושהם ימשיכו ליהנות מהמחירים הגבוהים", הוסיף כחלון.

לדבריו, "התוצאות כבר נראות בשטח, אנחנו רואים התייצבות במחירי הדירות, רואים שאין עליה, אנחנו רואים את המנופים בכל רחבי הארץ והזוגות הצעירים מבינים שיש אופציה אחרת ושאפשר לקנות דירה במחיר הוגן".