יאיר נתניהו
יאיר נתניהוצילום: מארק ישראל סלם. פלאש 90

ארגון השמאל "מולד" הגיש תביעת לשון הרע נגד בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, בדרישה לקבל ממנו פיצוי של 140 אלף שקל בעקבות פוסט שהעלה נתניהו בגנות ''מולד'' בדף הפייסבוק שלו.

בתביעה נטען כי בנו של ראש הממשלה "ביצע עוולה כלפי התובעת באופן מתועב, ציני, שפל, מרושע וחסר עכבות, מתוך מטרתו לנסות לבייש את התובעת, 'לשפוך את דמה', לפגוע בתדמיתה ובשמה הטוב, לחבל בפעילותה ולהלבין את פניה ברבים באמצעות פרסום כזבים מכוערים שאין בהם שמץ של אמת".

ב''מולד'' זעמו על תגובה שפרסם נתניהו לפוסט בפייסבוק שכותרתו "5 עובדות על יאיר נתניהו, הילד של כולנו".

בתגובה שהעלה נתניהו הבן הוא כתב ''... אני לא אתייחס לכל השקרים וההשמצות. כמה נחמד אבל שהצד שלכם תמיד מבלבל את המוח על הסתה, דמוניזציה, רצח אופי וחציית קוים אדומים. מה עם איזה תחקיר על מקורות המימון השונים והמשונים (והזרים) של המפעילים של הדף ההזוי הזה? מה עם איזה תחקיר על ה'בן של כולנו' של רה"מ שרון שנכנס לכלא?

"מה עם איזה תחקיר על 'הבן של כולנו' של רה"מ אולמרט, יחסיו המעניינים עם פלסטיני והמשמעויות לביטחון המדינה? או 'הבן של כולנו' של ראש הממשלה פרס שהרג חייל בפליטת כדור והנושא הוצנע? ברוח ימים אלו יש לי מסר לכל חברי הקרן להשמדת ישראל וגרורותיהם", כתב יאיר נתניהו.

בהמשך שיתף יאיר את תגובתו בעמוד הפייסבוק האישי שלו. "ראיתי שאיזה עמוד מטונף שממומן בכבדות על ידי ארגון מולד הרדיקלי והאנטי ציוני, הממומן על ידי הקרן להשמדת ישראל והאיחוד האירופי, לכלך עליי. לא יכולתי להתאפק והגבתי".

בארגון השמאל ''מולד'' טוענים כי בנו של ראש הממשלה הוציא את דיבתם כשכתב "הקרן להשמדת ישראל", עשה שימוש במילה "גרורותיהם" וקבעה שמדובר בארגון "אנטי ציוני".

עו"ד יוסי כהן שמייצג את נתניהו הבן, מסר בתגובה: "שקר וכזב. זו חוצפה שפרטים מתוך מפגש חסוי מועברים לכלי תקשורת. לא אחטא באותם עוולות שמבטאים נציגי מולד היות ועורך דין מכובד שחלים עליו כללי האתיקה לא מוסר מידע על משא ומתן שנערך לצורך הגעה להסכמים".