דרעי ורעייתו בדרך לחקירתם השנייה
דרעי ורעייתו בדרך לחקירתם השנייהצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

הזמר מישל כהן, אחיה של יפה דרעי וגיסו של השר אריה דרעי, התייחס הבוקר (רביעי) לחקירות החוזרות ונשנות של גיסו ושל אחותו ביחידת להב 433 של המשטרה.

''אני מרגיש רע עם החקירות של אחותי וגיסי. זו רדיפה, כבר שנים עושים לו בלגן על כל דבר", אמר כהן בראיון לרדיו ''קול ברמה''.

כהן שמתגורר בארה"ב ושוהה בישראל לחופשה קצרה, השתתף במוצאי השבת האחרונה בהפגנה נגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בפתח תקווה. "הזמינו אותי להופיע בהפגנה נגד היועמ"ש ושרתי שם שירי מחאה נגד הממשלה אבל אין לי שום עמדה פוליטית ושום אג'נדה.

"אף אחד לא ידע שאני גיס של השר דרעי ולא התכוונתי כלל לאף אחד", אמר כהן וסיפר כי תורם כלשהו שילם על ההופעה, אך לא נקב בשמו.

אתמול נחקרו השר דרעי ורעייתו יפה במשרדי יחידת להב 433 של המשטרה בלוד. השניים זומנו לחקירה שהתקיימה לשניהם במקביל, ובה הם נשאלו אודות הפרשיות בהן הם חשודים.

דרעי עצמו דיווח לעוקביו בטוויטר על צאתו לחקירה, בציוץ שפרסם בשעות הבוקר. "היום יום שלישי, עליו נאמר פעמיים כי טוב, יפה ואני בדרך לחקירה, שבה נשיב תשובות לכל השאלות", כתב דרעי. שר הפנים הוסיף כי הוא ורעייתו אופטימיים בנוגע לדרך בה תסתיים הפרשה, "אין לנו ספק שהכל יהיה טוב ויסתיים בטוב בעזרת השם".