יוסי וידר בראיון לאמיר איבגי בערוץ 20

הקומיקאי יוסי וידר סיפר מדוע החליט לפרסם דווקא היום (חמישי) את השיחה הטלפונית שערך עם העיתונאי אמנון אברמוביץ', במהלכה וידר מחקה את אהוד ברק ונותן ''סקופ'' לעיתונאי על מנת שיפרסם אותו בערוץ 2.

בראיון לרדיו ''קול ברמה'' סיפר וידר כי "השיחה בוצעה לפני חודשיים וחצי, לפני הבחירות לראשות מפלגת העבודה. החלטתי לעשות צחוק מאמנון שמשדר לשון הרע על נתניהו כל הזמן.

''ברור שהשיחה נערכה, היא ארכה חמש דקות וחצי, במהלכן הוא נתן שמות שווים לאהוד ברק". לשאלה מדוע לא פרסם את השיחה עד כה אמר וידר כי הוא החליט בשעת מעשה "לרחם" על אברמוביץ'.

"אתמול, כשראיתי בבית כיצד גם לאחר הנאום של נתניהו ממשיך אברמוביץ' לדבר נגד ראש הממשלה, החלטתי לפרסם את ההקלטה, להראות לו שגם הוא לא הגיבור הכי גדול. גם עכשיו כשהוא מכחיש את דבר השיחה הוא ממשיך לשקר כהרגלו", טען וידר.

מוקדם יותר הגיב אברמוביץ' למתיחה ואמר בראיון לחדשות 2 "יוסי וידר הוא חקיין חינני, ובזמנו הוא חייג אליי כרב שהזמין אותי לסוכתו. במקרה הזה הבנתי מיד שזה הוא והבחנתי במתיחה. הקטע שפורסם היום הוא קטע ערוך ואפילו הצעתי לו להקליט שוב מהתחלה. ידעתי שזה חיקוי''.

נציין כי סרטון המתיחה הפך לויראלי ברשתות החברתיות. ראש הממשלה בנימין נתניהו שיתף את הסרטון אף הוא וכתב ''תחשבו פעמיים לפני שאתם שומעים עוד פרשנות של הפייק ניוז''.

על כך אמר אברמוביץ' הערב כי "נתניהו שיתף את הפייק ניוז הזה אצלו בפייס. אם צריך להשוות בין הפייק תקשורת לפייק מנהיגות אז התקשורת בישראל טובה שבעתיים מהמנהיגות".