נתניהו ודגן
נתניהו ודגןצילום: לשכת רה"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אתמול (חמישי) בלשכתו עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן.

השניים נועדו לפגישה מקצועית שעסקה בין היתר בנושא הכבישים העוקפים בשומרון. דגן וראש הממשלה שוחחו על הצורך להרחיב את תשתיות התחבורה בשומרון על רקע תאונות הדרכים הרבות והאוכלוסייה הגדלה במהירות.

דגן חיזק את נתניהו על רקע המתקפות נגדו מצד עיתונאי השמאל. ''אין לי ספק שההתלהמות של רבים המבקשים להפיל את ראש הממשלה ודורשים את התפטרותו אינה נובעת משאיפה לצדק אלא מתוך שנאת המחנה הלאומי והשאיפה הלא רציונאלית של השמאל להחליף את המחנה הלאומי, שאיפה המעבירה רבים במחנה השמאל על דעתם.

"לא יעלה על הדעת שיתקיים עליהום כזה נגד ראש ממשלה מכהן", אמר דגן. ''דווקא אני כראש המועצה האזורית שומרון שיצא לו בחודשים האחרונים למתוח ביקורת ולעיתים ביקורת חריפה על ראש הממשלה כשהיה צריך, חשוב לי לומר בצורה ברורה: בנימין נתניהו הוא ראש ממשלה מצוין למדינת ישראל''.

ראש מועצת שומרון תקף את השמאל ואת העיתונאים שפועלים על מנת להפיל את הממשלה באמצעות דיווחים, בוקר וערב, על חקירות משטרה נגד נתניהו.

''אלו שמנסים להפעיל לחצים פוליטיים קשים על גורמי אכיפת החוק צריכים להתבייש. הציבור בשומרון כמו רוב רובם של תושבי מדינת ישראל עומדים לצדו של ראש הממשלה", הבהיר דגן והדגיש ''אנחנו עומדים על כך שיש להרחיב את הבנייה ביהודה ושומרון".