שחקני חיפה מול עכו הערב
שחקני חיפה מול עכו הערבצילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה

שעה ספורה בלבד לפני משחקם במסגרת שלב הבתים של גביע הטוטו בכדורגל, הודיעה הערב (ראשון) מכבי חיפה על החתמתו של הבלם הישראלי הבכיר, רמי גרשון לחמש שנים.

שעה אחר כך ונראה שגרשון, שמגיע לאחר ששיחק שנים רבות בחו"ל ובבלגיה בעיקר, מגיע בדיוק בזמן הנכון.

הירוקים מהכרמל שאירחו את הפועל עכו פתחו את המשחק בסערה, כשכבר בדקה ה-20 עלו על לוח התוצאות עם שער בכורה יפה של שחקן הרכש הברזילאי קאיו.

גם בפתיחת המחצית השניה הראתה חיפה דקות טובות, כשחמש דקות בתוכה אף קיבלו את שכרם עם שער של גילי ורמוט שהכפיל את התוצאה ונראה היה שהנה חיפה חוזרת ליכולת הגבוהה שלה לאחר שנים רבות של חוסר יציבות.

או אז, נעלמו שחקני חיפה, האוהדים ביציעים החלו להקניט את אלירן עטר הרוצה לעבור למכבי ת"א וגם היכולת על כר הדשא נעלמה כלא הייתה. עמראן אלקרינאוי ופייסל מוליץ' המחליף דאגו לאזן את התוצאה ולהראות לאוהדים הירוקים ולשחקני חיפה כי מצפה להם עוד הרבה עבודה בכדי לאיים על תארים העונה בליגת העל בכדורגל.

שבוע לפני פתיחת העונה, נראה שחיפה מתחזקת בדיוק בזמן הנכון, כשגם עומר דאמרי עלה מהספסל להופעה ראשונה העונה לאחר ששב מפציעה. ובינתיים, שתי הקבוצות העפילו לשלב הבא, שלב רבע גמר גביע הטוטו.

תוצאות יתר המשחקים המקבילים:

העולה החדשה מכבי נתניה ניצחה 1:3 את מחזיקת הגביע בני יהודה; הפועל חיפה ניצחה 0:1 את עירוני קריית שמונה; ואילו בליגה הלאומית, היורדת הטריה הפועל תל אביב הביסה 0:3 את המועמדת לעליה הפועל פתח תקווה.