לפני - ואחרי
לפני - ואחריצילום: יואב אליאסי

הראפר יואב אליאסי, המכונה "הצל'', השיל ארבעים ק"ג ממשקלו בתוך חמישה חודשים.

בדף הפייסבוק שלו חשף אליאסי כי החליט לרזות בשל מצב בריאותי קשה ומסובך. ''בחצי שנה הפכתי להיות גם חולה סכרת וגם עם כולסטרול גבוה ושומנים בדם. החיים שלי היו בסכנה והרופאים לא הבינו איך זה קרה.

''נכון, היה לי משקל עודף אבל לא ברמה של תוצאות כאלו. בבדיקות יותר מעמיקות התגלה לי חיידק מסוכן בקיבה, עברתי ניתוח והובהר לי שאם אני לא אאזן את חיי ואתחיל לשמור על עצמי, לא אזכה להגיע ליום הולדת שנה של בתי'', סיפר אליאסי בגילוי לב.

הרפאר סיפר על שיטת הדיאטה שבה נקט. ''בשיתוף משטר דיאטה שבה אני אוכל משהו קטן כל שלוש שעות, משטר אימונים והתוסף שנקרא יאמן דילייט שהאיץ לי את החילוף חומרים לשמיים, הורדתי בצורה מדויקת 10 קילו כל חודש''.

''אבל אל תטעו, אין דבר כזה תרופת פלא שתגרום לכם להיות רזים, מי שמוכר לכם דבר כזה שקרן! זה הכל בראש. אבל יש דברים שיעזרו וזה עוזר חד משמעית ואם לא תשלבו את זה באימונים, תהיו רזים עם מלא עור עודף, אז מה עשיתם בזה? ואם לא תאכלו תזונה נכונה תעלו בחזרה אז מה עשיתם בזה?

''אני יודע שזה נשמע כאילו אני עושה לזה פרסומת וזה נכון, כל כך התלהבתי שהחלטתי להיות שותף בקסם התימני הזה שנקרא יאמן דילייט, ועכשיו אתם תקבלו אותי בתור פרזנטור כי אני יודע כמה זה קשה לרדת במשקל. בתקופה הקרובה אתם תלוו אותי ותראו בחי איך זה עובד עלי''.

אליאסי סיפר לחבריו בפייסבוק כי הגיע להסכם עם החברה שפיתחה את התוסף ולפיו ''אחוז מסוים מהמכירות ילך לתרומה לחיילים בודדים ולוחמים, לא דרך עמותות ולא דרך גופים שרלטנים, אלא ישירות אליהם.

''אז אני 40 קילו פחות, ועכשיו השמאל יצטרך למצוא בדיחות חדשות עלי. לא נורא, אני לא דואג להם - הם ימצאו. סליחה ברלד'', סיים אליאסי את הפוסט בפייסבוק.