נתניהו נגד התקשורת: ''תעשיית הפייק-ניוז נמצאת בשיאה''

אלפי פעילי ליכוד מכל רחבי הארץ הגיעו הערב (רביעי) לאירוע ''הרמת כוסית'' של המפלגה בקריית שדה התעופה, במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, שרי הממשלה מהליכוד וחברי הכנסת.

נתניהו תקף בנאומו את כלי התקשורת ואת עיתונאי השמאל שפועלים להדיחו.

''מציגים את ישראל כמדינה מבודדת, כמדינה נחשלת, הם פשוט לא רוצים שאזרחי ישראל יראו את ההצלחה. זה פשוט לא מתאים לקו שלהם אבל מה לעשות - כולם רואים את ההצלחה". אמר ראש הממשלה. "תעשיית הפייק ניוז נמצאת בשיאה''.

הוא מנה את הישגי הממשלה בתקופת כהונתו ואמר "המדיניות התקיפה שלנו הביאה לאזרחי ישראל את השנים השקטות ביותר מבחינה ביטחונית בעשרות השנים האחרונות". לדבריו "המדיניות הכלכלית הורידה את האבטלה לרמה הנמוכה מזה 40 שנים".

לקול מחיאות הכפיים הבטיח נתניהו שגם השנה ''ינפץ'' את השקרים המוטחים נגד ישראל באו"ם. לדבריו מדינת ישראל היא "כוח עולמי עולה בזכות העוצמה הכלכלית הצבאית והמדיניות שאנחנו מטפחים כל הזמן".

על הפגנות השמאל בפתח תקווה אמר נתניהו, ''בהפגנות השמאל נאמרו דברים מזעזעים כלפי. מטרת המפגינים היא להפעיל לחץ פסול על גורמי אכיפת החוק כדי שיגישו כתב אישום בכל מחיר".

ראש הממשלה תקף את מני נפתלי ואת פעיל השמאל אלדד יניב, המובילים את ההפגנות נגדו בפתח תקווה. "התקשורת המגוייסת מפנקת אותם באין סוף ראיונות מלטפים. אף עיתונאי לא שאל אותם על עברם", אמר נתניהו.

נתניהו מתח ביקורת על העיתונאים שראיינו את נפתלי בכלי התקשורת, "עיתונות חוקרת במיטבה... עוד שאלה שלא שאלו אותו - איך באורח פלא כשנכנס לתפקיד אב הבית במעון ראש הממשלה, הוצאות האוכל זינקו וכמעט הכפילו את עצמן, וכשעזב ההוצאות צנחו.

''וכמובן אף אחד לא שאל על חומרי הניקיון שזינקו כשנכנס לתפקיד ואיך גם הם צנחו לרמתם המקורית כשעזב?", תהה נתניהו. "כל העיתונאים יודעים את זה אבל הם לא רוצים שאתם תדעו את זה".

ראש הממשלה אמר עוד כי "לא חקרו ראש ממשלה מן השמאל על כך שקיבל עטים יקרים בשווי למעלה ממיליון שקלים מקבלנים ומאנשי עסקים. זו אותה תקשורת שאינה חוקרת למשל מי מממן ומי מארגן את הפגנות השמאל בפתח תקווה".

"להיפך, לא רק שלא שואלים, הם הופכים את מובילי ההפגנות האלה לאבירי שלטון החוק", הוסיף נתניהו. "איזה אבירים, איזה חוק. אחד מהם, שהוא חבר מפלגת העבודה ודייר קבוע באולפנים, אמר בראיון: 'הדברים שעשיתי הרסניים ונוראיים. יש לי חלק לא קטן בהשחתה של הדמוקרטיה הישראלית'".