''ניר ברקת מדיר את הציוניים מירושלים''

סגן ראש העיר ירושלים, עופר ברקוביץ' (התעוררות), מותח ביקורת על תוכניתו של ראש העיר ניר ברקת המבקשת לקבוע אילו שכונות בירושלים יהיו ציוניות ואילו יהיו חרדיות.

כזכור, בשבועות האחרונים נרשמת מתיחות קשה בין הסיעות הפוליטיות במועצת העיר נוכח תוכנית החלוקה של ברקת. חלק מחברי מועצת העיר מותחים ביקורת על התוכנית שלמעשה כופה על תושבים שגרים בשכונות ציוניות לעזוב את השכונה לטובת התושבים החרדים.

"ניר ברקת חותם על הסכם הבנות רחב עם הזרם הליטאי-חרדי על עתידן של השכונות בירושלים ומבחינתנו מדובר בהסכם גרוע שמסכן את הצביון הציוני של ירושלים", אומר ברקוביץ' לערוץ 7, "ברקת עושה הסכם עם זרם אחד בלבד ומדיר את כל הזרמים האחרים בירושלים''.

לדבריו הציונות הדתית היא הנפגעת העיקרית מההסכם שיזם ברקת. ''אני בעד פתרונות לכל האוכלוסיות בירושלים אבל לא על חשבון אוכלוסייה אחרת ובלי לדחוק ציבור ציוני מירושלים''.

ברקוביץ' תמך בברקת בשתי מערכות הבחירות האחרונות בירושלים, וסובר כי ראש העיר שינה את עמדותיו בגלל שאיפותיו הפוליטיות - להיבחר לכנסת דרך הליכוד.

"אני רוצה לתת מענה לכל ילד בירושלים אבל יש דרך לעשות זאת. ברקת לא דיבר עם חברי המועצה, לא עם ההורים ולא עם אף אחד. כל אדם בירושלים צריך להרגיש ביטחון ועתיד בעיר הזאת'', הדגיש ברקוביץ'. ''ברקת צריך להיות קשוב לקולות בשטח. יש פתרונות אחרים על השולחן".