וויליאם, קייט ושני ילדיהם
וויליאם, קייט ושני ילדיהםצילום: רויטרס

הנסיך וויליאם והדוכסית קייט מצפים לילד שלישי, שיצטרף לשני ילדיהם של בני הזוג, ג'ורג' ושרלוט. כך נמסר בהודעת ארמון המלוכה בקנסינגטון.

בהודעת ארמון המלוכה הבריטי נמסר כי "הדוכס והדוכסית מקיימברדיג' שמחים מאוד להודיע כי הדוכסית מצפה לילד השלישי שלהם. המלכה ובני שתי המשפחות מאושרים מהחדשות".

הידיעה על ההריון של בני הזוג המלכותי הגיעה לאחר שהדוכסית קייט נאלצה לבטל את השתתפותה במספר אירועים פומביים לאחר שסבלה מתופעות של הקאות ובחילות בעקבות ההריון.

"הוד מעלתה לא תבצע את הפעילויות המתוכננות שלה היום במרכז הילדים בלונדון והיא מקבלת טיפול בארמון קנסינגטון", נמסר בהודעת הארמון. בהריון שעבר אושפזה קייט בבית החולים לאחר שסבלה תופעות קשות של בחילות והקאות במהלך ההריון.

לבני הזוג המלכותי של בריטניה ישנם שני ילדים, ג'ורג בן הארבע שאמור להתחיל את לימודיו בגן ילדים בימים הקרובים והנסיכה שרלוט בת השנתיים. התינוק החדש יהיה החמישי בתור לכס המלוכה, וידחק את אחיו של הנסיך וויליאם, הארי, אל המקום השישי בסדר ירושת הכתר הבריטי.

זמן קצר לאחר שנודע כי הדוכסית קייט בת ה-35 בהריון שלישי, כבר החלו לצוץ הימורים על השם של התינוק שבדרך. מרבית ההימודים מעריכים כי "אליס" או "אלכסנדרה" יהיו השמות הנבחרים במקרה של בת, ואם יוולד לבני הזוג המלכותי בן הוא ייקרא "פיליפ" או "ג'יימס".