היעד של כחלון: 20 מנדטים

כ-1500 בני אדם הגיעו הערב (ה') לכנס הרמת כוסית של מפלגת כולנו בבית שמש, לקראת השנה החדשה.

יו"ר המפלגה ושר האוצר, משה כחלון, סיפר כי ''בכנס היסוד של המפלגה אמרתי שאנחנו באים באג'נדה ברורה - חברתית. היא תפריע לקבוצות מסוימות ואם נצליח יתקפו אותנו מכל החזיתות וככל שנצליח יותר יתקפו אותנו יותר.

''אנחנו רואים את ההתקפות של בעלי האינטרסים. אנחנו רואים קבוצות שלא רוצות שנמשיך את מחיר למשתכן ואת הרפורמה בבנקאות. יש לי הרבה כבוד לאלה שצועקים אבל יותר מחויבות לאלה ששותקים. למי שסובל בשקט. אנחנו צועקים עבורם'', אמר.

''למי שלא הבין ולמי שלא קלט נכון, התשובה היא כאן מעל הבמה הזאת. לכל בעלי האינטרסים שרוצים לפגוע בזוגות הצעירים בקניית דירה ראשונה, זאת המטרה כשהקמנו את מפלגת כולנו – זאת זכות הקיום של מפלגת כולנו. אנחנו פה בשביל להיאבק למען הצעירים הקשישים העובדים . בלי זה, לא היה לנו זכות קיום. אנחנו עובדים עבורם לילות כימים''.

כחלון הבהיר כי מפלגתו לא תתאחד עם אף מפלגה, והציב מטרה ברורה - להיות המפלגה השנייה בגודלה. ''בזמן האחרון אנחנו שומעים בתקשורת כל מיני תרחישים פוליטיים ופרשנויות שונות על דילים וחבירויות. כמובן שאלו סקרים שמודלפים מטעם מפלגות.

''אני רוצה להגיד כאן הערב בצורה חדה וברורה – מפלגת כולנו תתייצב בבחירות הבאות כמפלגה השנייה בגודלה בכנסת", אמר כחלון. יש פה שלט עם 20 מנדטים –זה מה שיהיה. שכולם יפנטזו וידמיינו מה שהם רוצים – זאת המציאות. אנחנו נתייצב כמפלגת מרכז ימין חברתית כלכלית – אנחנו נהיה המפלגה השנייה בזכותכם ובזכות חברי הכנסת''.

שר האוצר טען כי הציבור יתגמל את מפלגת כולנו בבחירות הקרובות, ''הציבור יודע מי עושה ומי מדבר . כשנגיע לקמפיין יראו מה עשינו. אני רוצה לראות את ההוכחות של המפלגות האחרות. יושבות מפלגות, מקשקשות, מברברות וטוענות לשלטון עם אפס ניסיון ואפס מעשים. העם יבחר בנו ללא ספק כמפלגה השנייה בגודלה''.