בני הזוג נתניהו
בני הזוג נתניהוצילום: רויטרס

שרת התרבות והספורט מירי רגב (הליכוד) מגיבה הבוקר (שישי) לכתב האישום שצפוי להיות מוגש נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, בפרשת המעונות.

''אני רוצה לחזק את רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, שסופגת, סופגת וסופגת כל השנים", כתבה רגב בדף הפייסבוק שלה.

לדברי רגב, רעיית ראש הממשלה סובלת ממסע ציד תקשורתי שאינו מוצדק. ''שרה היא אישה רגישה, ישרה ומסורה למשפחתה ולעבודתה. היא פועלת למען חיילים בודדים, משפחות שכולות, ילדים חולים ועוד.

''כואב לי שכך רודפים אותה ומשחירים את פניה. מעולם לא נהגו כך בנשות ראשי ממשלה. אני משוכנעת שבמהרה יתברר שכל פעולותיה היו נקיות וללא רבב", הוסיפה השרה רגב.

כאמור, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט עתיד להגיש היום כתב אישום נגד רעיית ראש הממשלה בפרשת המעונות, בכפוף לשימוע.

במשפחת נתניהו נערכים לקרב המשפטי הצפוי לרעיית ראש הממשלה, ולא פחות מזה - לקרב נגד כלי התקשורת ועיתונאי השמאל.

״הטענות כנגד רעיית ראש הממשלה הן אבסורדיות ויוכחו כמופרכות", נמסר אתמול מטעם המשפחה. ''שרה נתניהו היא אישה אמיצה וישרה ומעולם לא נפל פגם כלשהו במעשיה. לצד עבודתה כפסיכולוגית חינוכית מומחית המטפלת בילדים מדי שבוע, היא מקדישה זמן רב לסיוע לילדים חולי סרטן, לניצולי שואה ולחיילים בודדים''.

במשפחת נתניהו טוענים כי העלייה התלולה בהוצאות הארוחות במעון ראש הממשלה ''נגרמה כתוצאה מעבירות שביצע אב הבית הבעייתי מני נפתלי, עד מדינה עבריין ושקרן סדרתי. ההוצאה החודשית הממוצעת על ארוחות מוזמנות בתקופה שבה נפתלי כיהן כאב הבית היא פי 5 (!) לעומת הממוצע החודשי בארבע השנים שלאחר מכן, כשנפתלי לא עבד שם. זה אומר הכל''.

''נפתלי טופל האשמות שווא על רעיית ראש הממשלה כדי למלט את עצמו מאחריות לעבירות שביצע'', טוענים קרוביה של שרה נתניהו, ''לא זו בלבד שרעיית ראש הממשלה לא עברה שום עבירה - אלא שעצם העיסוק במזון של ראש הממשלה נתניהו, שפועל סביב השעון למען המדינה וביטחונה, ובמזון של משפחתו הוא עיסוק פאתטי ואובססיבי''.