שכטר חוגג עם האוהדים
שכטר חוגג עם האוהדיםצילום: ליאת אבשלומי, דף הפייסבוק הרשמי של בית"ר י-ם

מי צריך מאמן? מעולם לא פתחה בית"ר ירושלים עונה בליגת העל שבכדורגל עם ארבעה ניצחונות רצופים. הערב (מוצאי שבת) הירושלמים היו קרובים לעשות היסטוריה כשהצליחו להפוך פיגור פעמיים לכמעט ניצחון.

עבירה של קונטה על קו רחבת שערו שהביאה אותו לספוג כרטיס אדום, סידרה להפועל חיפה בעיטה ישירה אל עבר שערו של בוריס קליימן עמוק בתוך תוספת הזמן. עדן בן בסט, שכבש את שני השערים של האדומים במשחק, ניצל עמידה רעה של בוריס קליימן והשווה את התוצאה ל-3:3.

המשחק נפתח בצורה רעה עבור הירושלמים, כשעדן בן בסט ניצל טעות בהגנת בית"ר של סאבו וקליימן כדי לכבוש את שערו הראשון ולא האחרון במשחק.

הבית"רים, במשחקם הראשון העונה באצטדיונם הביתי, אצטדיון טדי אל מול עשרות אלפי אוהדיהם לא הסכימו להרים ידיים ו-6 דקות לאחר מכן השוו את התוצאה לאחר שער של עידן ורד.

לא עברו 3 דקות ושוב חיפה עלתה ליתרון, שוב מרגליו של עדן בן בסט לאחר עוד ליקוי חמור בהגנת המארחים. נגמר? לא אם זה תלוי בעידן ורד הנפלא. פריצה אדירה של חן עזרא בדקה ה-39 סידרה לורד שער נוסף וצמד ראשון שלו בליגת העל שהוריד את שתי הקבוצות להפסקת המחצית בשיוויון 2:2.

הירושלמים השתלטו על המשחק מפתיחת המחצית השניה והחלו להפעיל לחץ גדול על שערם של האדומים מחיפה. בדקה ה-66 באו אלה על שכרם כשהגבהה של קלאודמיר פריירה מצאה את ראשו של ז'אורז'יניו שנגח עם כל הלב וקבע מהפך לזכות המארחים מהבירה. מהפך שהחזיק כאמור, עד לדקה ה-90 אז כבש בן בסט את שערו השלישי וקבע שיוויון דרמטי בקרב המושלמות וסטטוס-קוו בצמרת טבלת ליגת העל שבכדורגל.

הירושלמים, עליהם עבר שבוע סוער במיוחד שהתחיל עם ניצחון גדול על מכבי פתח תקווה והמשיך עם הראיון השנוי במחלוקת של היועץ המקצועי שלהם, אלי כהן שהביא להתפטרותו, נשארים שבוע נוסף אמנם בצמרת הטבלה אך יכולים להיות מאוכזבים מתוצאת הסיום לאחר שהיו טובים הרבה יותר וקרובים לכבוש שערים נוספים.