טראמפ ונתניהו נפגשים
טראמפ ונתניהו נפגשיםצילום: רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו מביע שביעות רצון מפגישתו עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בניו יורק.

בתום הפגישה הודה נתניהו לטראמפ, "תחת הנהגתך, הנשיא טראמפ, הברית בין ארה"ב וישראל מעולם לא הייתה חזקה יותר!", כתב ברשת החברתית.

"היה מעולה לפגוש אותך היום", כתב נתניהו לטראמפ. "ביחד אנחנו מביאים את הברית בין ישראל לארה"ב לגבהים חדשים". עוד הודה נתניהו לנשיא ארה"ב על עמידתו לצד ישראל באו"ם: "העמדה האמריקנית כלפי ישראל באו"ם לא משתמעת לשתי פנים. היא חד משמעית, חזקה, ברורה וחדורת אמונה".

בהצהרה לתקשורת בתחילת הפגישה אמר נתניהו כי הוא מצפה לעבוד עם הנשיא טראמפ מול אירן והסכם הגרעין. טראמפ, מצידו, אמר ש"תראו בקרוב מאוד" את התכניות שלו לגבי ההסכם. טראמפ התייחס בדבריו גם לתהליך השלום שהוא מנסה לקדם בין ישראל לפלסטינים. "זה יהיה הישג פנטסטי ואנחנו נותנים לזה אור ירוק", אמר הנשיא. "אני חושב שיש לזה סיכוי טוב שזה יקרה, רוב האנשים חושבים שאין סיכוי, אבל אני חושב שישראל תרצה לראות את זה וכך גם הישראלים וכך גם הממשל שלי. אנחנו עובדים קשה מאוד ואנחנו נראה מה קורה".

נתניהו אמר "חיכיתי לדון איתך על הסכם הגרעין עם אירן ועל ההתעצמות שלה בעיקר בסוריה. כפי שאמרת, אנחנו נדון בהזדמנויות לשלום בין ישראל לפלסטינים ובין ישראל לעולם הערבי, אני חושב שהדברים הולכים יחד. אני אדבר מחר באו"ם ואני אומר שתחת הנשיא טראמפ, העמדה של אמריקה כלפי ישראל באו"ם היא יוצאת דופן, חזקה וברורה ואני מודה לך בשם העם בישראל".