אוהדי באר שבע. ההתדרדרות נמשכת
אוהדי באר שבע. ההתדרדרות נמשכתצילום: פלאש 90

אחרי שניצחו במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגה האירופית את לוגאנו השיווצרית בתוצאה 1:2, הערב (חמישי) נעצרו הדרומיים מבירת הנגב.

האדומים מבאר שבע שוב סיפקו משחק חלש ולא כמו שהורגלנו לראות מהם, כשבמחצית הראשונה נראה היה שנותרו בכלל בישראל. במחצית השניה עוד היה שינוי קטן, אבל גם זה לא עזר להם להוציא תוצאה טובה מול הקבוצה הצ'כית שבמחזור הפתיחה הובסה על ידי סטיאווה בוקרשט הרומנית.

שחקני אלופת המדינה מבאר שבע שהגיעו בצל פרשת תוסף התזונה האסור אותו לקח חברם, הבלם שיר צדק ובגינו עשוי לספוג עונש הרחקה של שנתיים מכל פעילות, ראו את הצ'כים כובשים ראשונים כבר בדקה ה-29.

מילאן פטרז'לה ניצל כיסוי הגנתי רע כדי לכבוש מקרוב מול דודו גורש שפתח במקומו של שוערה הראשון של האלופה הישראלית, גיא חיימוב הפצוע, ושתי הקבוצות ירדו בתוצאה הזו לאחר 45 דקות ראשונות של משחק.

בדקה ה-62 ביצע ברק בכר מאמן האלופה חילוף כשהכניס את טוני וואקמה, שלראשונה העונה לא פתח בהרכב בשל מעין סדרת חינוך. שבע דקות לאחר מכן, הצדיק וואקמה את מקומו בהרכב כשהשווה את התוצאה בתום מהלך קבוצתי יפה.

לא עברו 7 דקות נוספות, ושוב נכבש שער. הפעם היה זה של המארחת הצ'כית, כשיאן קופיץ כבש בקלות אחרי שאיבנשיץ' הסתדר מול שלושה שחקני הגנה אדומים. נגמר? עוד לא. בדקה ה-89 נגח מארק באקוש את המסמר האחרון בארון של האלופה הישראלית שקבע הפסד ראשון שלה העונה בשלב הבתים של הליגה האירופית והמשך ההתדרדרות המקצועית על כר הדשא.