דם יהודי נשפך ואין מי שיקים צעקה

עזרא יכין, הסופר שלחם בארגון הלח''י, תוקף בחריפות את בית המשפט העליון שהחרים השבוע את חגיגות היובל להתיישבות וקורא לממשלה להילחם בטרור הערבי שמכה בנו.

יכין אמר לערוץ 7 כי בג''ץ ''יכול להיות בית משפט עליון של האויב שלנו, לא של עם ישראל. אני בטוח שאם ראשי הרשות הפלסטינית, אולי גם חמאס, יזמינו את העליון שלנו לאיזשהו טקס חגיגי הם ילכו, הם יזחלו לשם. לכל גוי הם זוחלים''.

''בית משפט צריך לפסוק צדק, ולפי כל אמות הצדק - ארץ ישראל היא ארצנו. על פי זה צריך לקבוע. בית משפט יכול לשפוט אנשים שחטאו, איזה חטא יש שאנשים ילכו לברך יישובים? להשתתף בטקס של ישובים זה חטא? ארץ ישראל שלנו".

יכין משמיע מילים חריפות נגד הממשלה והעומד בראשה בנימין נתניהו. ''איך אנחנו אומרים בראש השנה - תכלה שנה וקיללותיה, שתכלה השנה עם הקללה שיש לנו ממשלות שלא דואגות לביטחוננו.

''אותי מזעזע שדם יהודי נשפך ואין מי שיקים צעקה. רק לפני כמה ימים שמעתי את ראש הממשלה הימני אומר 'אף פעם לא היה לנו ביטחון בארץ כמו בימים אלה', אחרי מה הוא אומר את זה? אחרי הטבח הנורא באותה משפחה בחלמיש? אחרי שדרסו צוערים למוות בארמון הנציב? אחרי רצח השוטרים בהר הבית? אחרי כל הרציחות שביצעו בנו''.

''איזה ביטחון יש אם אנשים פוחדים לישון וללכת לחנות בלי מאבטחים? פוחדים ללכת למוסד חינוכי לא מאובטח, זה ביטחון? נותנים לאויב לרצוח בנו, וכשהם לא רוצים הם עושים דברים אחרים, גונבים רכוש ושורפים יערות''.

לדבריו, ''במקום לחפש את האויב מחפשים את הפסקת האש. הכל הפוך אצלנו. הגיע הזמן שתהיה לנו ממשלה יהודית, ישראלית, שתדאג לביטחון העם, שתדאג ליישוב ארץ ישראל, שתדאג לחיים.

''ראש הממשלה כל הזמן אומר 'נמשיך לנצח את הטרור'. כך מנצחים? נותנים להם להרוג בנו. כשראש הממשלה אומר 'לא נעקור יישובים' אבל עוקר אנשים מבתיהם בעזרת בית המשפט.

''אני מאחל לעם ישראל שימשיך לעלות במעלות ההישגים האדירים שהוא עולה בהם, שימשיך לעלות ולהתרומם למרומי גבורה ולמרומי רווחה ולמרומי ביטחון, מעלה מעלה עד למעלות הגאולה השלמה", מוסיף יכין.