בית"ר מול סכנין. תבוסה לירושלמים
בית"ר מול סכנין. תבוסה לירושלמיםצילום: פלאש 90

ארבע פעמים ניצחה בעונה שעברה בית"ר ירושלים את בני סכנין, שלוש פעמים במסגרת ליגת העל ופעם אחת נוספת במסגרת גביע המדינה שבכדורגל. הניצחון הגדול שבהם היה התבוסה שהנחילו הירושלמים לקבוצה מהמגזר הערבי בסיום העונה שעברה, עם 5:1 מהדהד באצטדיון שבעכו, אצטדיונם הביתי הזמני של סכנין.

הערב (שני) נקמו האדומים מסכנין בירושלמים, ודווקא בזמן שבית"ר נלחמת על המקום בצמרת טבלת ליגת העל שבכדורגל.

השתיים שנפגשו הערב במסגרת המחזור השישי של ליגת העל שבכדורגל סיפקו משחק רווי שערים כשלא פחות מחמישה נכבשו ועוד רבים היו יכולים להיכבש.

השתיים נפגשו שוב באצטדיון שבעכו, כשעל אף הפערים הגדולים בסגל השחקנים דווקא המארחים מסכנין היו עדיפים כששחקני בית"ר ירושלים נראו חלשים מרגיל ועוד במשחק בכורה של מאמנם החדש שעל הקווים - בני בן זקן.

הירושלמים קיבלו הלם כבר בדקה הרביעית למשחק כששלומי אזולאי ניצל טעות של סתיו שושן, שוערה של בית"ר הצעיר שקיבל לראשונה העונה דקות בליגת העל שבכדורגל. בדקה ה-37 השווה חן עזרא את התוצאה כשאיתי שכטר הספיק בתווך להחמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטרים.

במחצית השניה הייתה קבוצה אחת על כר הדשא שבעכו - סכנין. טעויות קשות של ההגנה הירושלמית איפשרו למארחים לעלות ליתרון בן שני שערים ויוסי בניון הצליח רק לצמק עם שער בבעיטה חופשית בדקה ה-92.

בסיום, הירושלמים שקיוו לנצח ולשוב לפסגת הטבלה, סופגים הפסד ראשון העונה בבכורה של מאמנם בני בן זקן על הקווים. הפסד ליגה ראשון אחרי 11 משחקים רצופים שמותיר את הירושלמים במקום השלישי בלבד. סכנין לעומת זאת, כבר במקום השישי, צמודה למכבי חיפה.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור השישי של ליגת העל שבכדורגל, הביסה מכבי נתניה את מכבי פתח תקווה בתוצאה 0:4. דיא סבע כבש שלושער לזכות הקבוצה מהשרון שלאחר פגרת הנבחרת וחג הסוכות תתארח אצל בית"ר באצטדיון טדי.