השמאל האמריקני מיהר לנצל את הטבח בלאס ווגאס לקידום אג'נדת הגבלת הנשק שלו – ובימין נוזפים בשמאל על כך.

הילארי קלינטון מיהרה לטעון, בציוץ שפרסמה זמן קצר לאחר הפיגוע, שהאירוע ממחיש עד כמה מסוכנת דרישת ארגון הרובים הלאומי (NRA) להתיר את השימוש במשתיקי קול.

לדבריה, אם הרוצח בלאס ווגאס היה משתמש במשתיק קול, הרי שאי אפשר היה לדעת כלל שהוא יורה. בריחת האנשים היתה מתחילה הרבה יותר מאוחר, ויותר בני אדם היו נפגעים.

ואולם, דוברי ימין שונים ציינו שמשתיק קול לא היה משפיע במידה ניכרת על הרובה ששימש בפיגוע, ואף היה נמס בקצב אש מהיר כמו זה של הרוצח.

שדר הימין רש לימבו הסביר שהגבלות על מכירת נשק לא היו מונעות טבח כמו זה שאירע משום שאדם כמו הרוצח היה משיג נשק בכל מקרה. לימבו טען בתוכניתו שהשמאל "כבר מרייר" בניסיון לנצל את האירוע לצרכים פוליטיים. "לא לקח להם חצי שעה והם התחילו לצווח על הגבלת רובים", התלונן.

לימבו גם הביא קטע מדבריו של השדר הוותיק טום ברוקו מ-NBC, שדרש לקיים שיח ציבורי בנושא מדיניות מכירת הנשק בארה"ב. לימבו אמר בתגובה שממילא מתנהל שיח אינסופי בנושא הזה מזה שנים ארוכות, לפי דרישת השמאל.

לימבו ציין שהתקשורת בארה"ב מייצרת אווירה שלילית וטעונה ביותר, וכי אנשים שצופים בחדשות "כבר לא יכולים לנשום. אם אתה צופה בחדשות, אתה תהיה לחוץ כל הזמן. רוב הסיכויים שתהיה מאוד פסימי ו/או כועס, ופשוט אי אפשר לחמוק מזה".

אפילו צפייה בספורט כבר לא יכולה להוות בריחה מהנושאים שמטלטלים את החברה, קונן לימבו – והתכוון למחלוקת סביב החלטתם של שחקנים שחורים לכרוע ברך בזמן השמעת ההמנון, במחאה על אלימות שוטרים.

נציין למען ההגינות שגם בימין מיהרו לחפש זווית פוליטית לטבח. אם יתברר שלרוצח היה מניע פוליטי הקשור לשמאל או לאיסלם, אין ספק שרבים בימין ימהרו לנצל זאת לקידום סדר היום שלהם.