יאנג (בסגול) הערב מול שחקני גלבוע. בדרך לתואר ראשון?
יאנג (בסגול) הערב מול שחקני גלבוע. בדרך לתואר ראשון?צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

בכדורסל המקצועני אין מקריות, מי שראוי לניצחון ומראה יציבות - לרוב ינצח. כך קרה הערב (שלישי) כשעירוני נהריה ניצחה את גלבוע/גליל בחצי גמר גביע ווינר סל בתוצאה 82:88 והעפילה על חשבונה למעמד הגמר שיתקיים ביום חמישי, צאת חג ראשון של סוכות בהיכל הטוטו שבחולון כשתפגוש שם את מכבי ת"א.

כבר מהדקות הראשונות במשחק חצי הגמר השני הערב, אפשר היה להצביע על זהות המנצחת בתום 40 הדקות. למעשה, כבר אחרי הניצחון אמש על האלופה ומחזיקת גביע ווינר סל אשתקד, הפועל ירושלים, אפשר היה להמר בקלות על נהריה כמי שתלך עד הסוף, עד לגמר הגדול.

כמו אמש, גם הערב היה זה קורי וובסטר שבלט בשורות נהריה ויחד עם אלכס יאנג דאגו להיות במרחק סביר כל העת מיריבתם הצפונית, גלבוע.

ביתרון 5:26, בתוך דקות מועטות הרבע הראשון אפשר היה להבין כי הניצחון יהיה שייך לסגולים מנהריה, כשגם ריצה מטורפת של האדומים מהעמק עמוק ברבע האחרון עם 18:0 לא מנע מהם הפסד והדחה בחצי גמר טורניר קדם העונה - טורניר גביע ווינר סל.

עם ניצחון בתוצאה 82:88 מעפילים הסגולים לגמר גביע ווינר סל בפעם השנייה בתולדות המועדון. האם הפעם, מול הצהובים מת"א להם זהו גמר תשיעי ברציפות בטורניר קדם העונה, זה גם ייגמר בתואר מחזיקת גביע ווינר סל?

הרבו לקלוע לעירוני נהריה: יאנג 26, וובסטר 22, דראמה 11, ליבינגסטון 10, נסטרנקו 8, בן צבי 6, זיו 3, דגלאס 2. כן שותפו: שולדבראנד ועמירם.

לגלבוע/גליל: הריסון 23, סטון 16, בראון 11, לידיי 10, ווייס 7, שוכמן 5, קרפלס ואלטיט 4 כ"א, סקוורר 2.