אורן חזן
אורן חזןצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) תוקף הערב (שלישי) בחריפות את חבר הכנסת הערבי איימן עודה, יו"ר הרשימה המשותפת, שהתקשר למנהיג חמאס איסמעיל הנייה כדי לברך אותו על הסכם הפיוס של ארגון הטרור עם הרשות הפלסטינית.

''איימן עודה הוא מחבל בחליפה. מה שהוא הצליח להסתיר במשך שנתיים מחויכות - הוא הסגיר בשיחת טלפון אחת עם הנייה", אמר חזן.

חזן הודיע כי יגיש תלונה במשטרה נגד עודה בגין התקשרות לא חוקית עם ארגון טרור. ''הגיעה העת לעשות לכך סוף - הספיקו לכולנו הדיבורים, כעת הזמן לצעדים אופרטיביים''.

מיד לאחר פגרת הכנסת, ח"כ חזן מתכוון גם להחתים חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה על מנת להביא להדחתו של עודה מהכנסת, כפי שמאפשר כיום החוק.

''אפשר להמשיך ולצקצק בלשון על כפיות הטובה של חברי הרשימה המשותפת. אבל עד שלא יינקטו נגדם צעדים בפועל - דבר לא יעזור ובוגדנותם רק תלך ותחריף", אמר ח"כ חזן. ''גטאס כבר בכלא - צריך לדאוג לשלוח אליו חברי סיעה נוספים''.

איימן עודה
איימן עודהצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

כאמור, יו"ר הרשימה הערבית המשותפת, חבר הכנסת איימן עודה, שוחח היום בטלפון עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ועם מנהיג החמאס אסמאעיל הנייה. עודה בירך את הנייה ואבו מאזן על הסכם הפיוס בין הרשות הפלסטינית וחמאס.

"דיברתי היום עם הנשיא הפלסטיני עבאס ועם ראש הלשכה המדינית של חמאס הנייה", סיפר עודה בחשבון הטוויטר שלו. "בירכתי אותם על האחדות".

בתגובה לשיחת הטלפון בין עודה להנייה, שר הביטחון ליברמן תקף בחריפות את כל חברי הכנסת הערבים. "לצערי, ההנהגה הפוליטית של ערביי ישראל, כפי שהיא מיוצגת בכנסת על ידי הרשימה המשותפת, הפכה לגיס חמישי של ממש בלי מרכאות, לנציגות בכירה של ארגוני טרור בכנסת ישראל".