בעיצומו של חג סוכות, בו נידונים על המים, מגיע בתזמון מושלם סינגל חדש, 'על הסלע הך' בביצוע גדול הזמר החסידי אברהם פריד.

הניגון, מתוך האלבום 'צמאה 4' שרואה אור בימים אלה, הינו ניגון ריקוד אותו שרים בעיקר בעת ההקפות של שמיני עצרת ושמחת תורה, אך גם בשמחת בית השואבה. מילות הניגון הלקוחות מתפילת הגשם שאומרים בשמיני עצרת הם: "על הסלע הך ויצאו מים".

"קשה לבחור יהלום אחד מתוך הרבה יהלומים. יש כל כך הרבה שירים יפים. ניגוני שמחה יש הרבה כמובן" – אומר אברהם פריד במענה לשאלה איזה ניגון חב"די הכי נוגע בו, "הניגון 'על הסלע הך' שעשיתי עכשיו ל'צמאה 4' היה מהניגונים הקבועים בהקפות של הרבי מלובאוויטש בשמחת תורה, ואני אוהב את הקצב שלו ואת המילים הכל-כך חזקות שלו, להכות בסלע עד שיצאו המים!"

'על הסלע הך' מלווה גם הוא את יציאת האלבום החדש 'צמאה 4', פרוייקט של התוועדויות מוזיקליות, המפגיש מבצעים ויוצרים חדשים ומרעננים עם ניגוני חב״ד מסורתיים. הפרוייקט צמח כסדרת הופעות המוניות, חלק מאירועי י״ט כסלו - ראש השנה לחסידות, הנחגג מדי שנה בבנייני האומה בירושלים. באלבום החדש נוטלים חלק לא מעט אומנים ויוצרים שמשתתפים בו לראשונה, כדוגמת: קובי אוז, קובי אפללו, נתן גושן, שלמה גרוניך, אמיר דדון ועידן חביב. לצד המבצעים המוכרים והאהובים- אביתר בנאי, אריאל זילבר, אברהם פריד, שי צברי, יונתן רזאל וישי ריבו.

מופעי ההשקה הגדולים של צמאה 4, ייערכו במסגרת אירועי י״ט כסלו תשע״ח בבנייני האומה בירושלים, במתכונת של מספר שיא של שנים-עשר מופעים שיתפרסו השנה על פני חמישה ימים מלאים. בהשתתפותם של: אברהם פריד, יונתן רזאל, אריאל זילבר, ישי ריבו ואחרים.