אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: מאיר סלע

מרים בונימוביץ' רק ביקשה להוציא את חפציה מתא המטען בקו 143 של חברת "אגד תעבורה" בבנימין, אך מצאה את עצמה לכודה בתא המטען כשרק רגליה מבצבצות החוצה.

סיפורה של בונימוביץ', עליו דווח היום (שלישי) בערוץ 10, התרחש במוצאי השבת האחרונה. לדבריה, נהג האוטובוס לא שם לב שהיא עוד מוציאה את חפציה מתא המטען, וסגר עליה את הדלת.

כתוצאה מכך, מרים נלכדה בתוך התא כשרגליה בחוץ, והנהג המשיך בנסיעה כשרגליה חשופות לכל המתרחש בכביש.

"פחדתי למות, בכל רגע הרגליים שלי היו יכולות להיתקע במשהו בדרך והתפללתי בכל הכוח. זה היה נורא", סיפרה בונימוביץ'. "מצד אחד אני מנסה לחזור לחיים, אבל נפשית עדיין לא התאוששתי, כי כששואלים אותי על הפרטים, אני נכנסת לחרדה", הוסיפה.

לדבריה, הנסיעה נמשכה עשר דקות: "בהתחלה לא הרגשתי כלום, אבל עם הזמן הדלת לחצה על הרגליים והכאב היה בלתי נסבל. אחר כך התברר שהנוסעים שמעו אותי, אבל לא אמרו לנהג או הצליחו לשכנע אותו לעצור".

הנהג גילה את התקלה החמורה רק כאשר נוסעות במכונית שנסעה בדרך מאדם לתל ציון שמו לב לרגליה הבולטות מתוך תא המטען. נוסעות הרכב המשיכו "לרדוף" אחרי האוטובוס עד לשער בנימין, כשרק אז הנהג עצר.

בונימוביץ' ציינה כי עד לרגע הראיון איש מחברת אגד תעבורה לא התקשר אליה על מנת להתנצל על האירוע הקשה.

תגובת אגד תעבורה:

"המערכת האוטומטית שאמורה להתריע ולאט לסגור את הדלתות אם יש חשד לאדם או חפץ כלשהו עבדה כראוי, כך שלא מדובר בכשל טכני, אלא בחוסר תקשורת בין הנוסעת לנהג. אגד גם משבחים את הנוסעת על התושייה שלה ומתכוונים ליצור איתה קשר. כל הנושא נמצא תחת חקירת משטרה, שמתייחסת לאירוע כמו אל תאונת דרכים".