זירת התאונה לפני החג
זירת התאונה לפני החגצילום: מד"א

שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם ואישה בשנות השבעים לחייה, נהרגו אחר הצהריים (חמישי) בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב על כביש 204, בין ירוחם לדימונה.

אדם בשנות השבעים לחייו נפצע באורח בינוני עד קשה בתאונה. הפצוע פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשהוא בהכרה מלאה עם פגיעה רב מערכתית.

פראמדיק מד"א מועד אלעמור שטיפל בנפגעים במקום סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע. ראינו רכב הפוך מעוך לחלוטין שבתוכו נלכדו שני צעירים בשנות העשרים שהיו מחוסרי הכרה עם פגיעה רב מערכתית, כוחות הכיבוי שם עלו במשך דקות ארוכות בפעולות חילוץ מורכבות הוציאו מהרכב את שני הצעירים, ביצענו בדיקות רפואיות , הם היו ללא סימני חיים וקבענו את מותם במקום".

"ברכב השני ישבו גבר ואשה בשנות השבעים", הוסיף, "האישה הייתה עם פגיעה רב מערכתית ללא דופק וללא נשימה ולאחר ניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותה בשטח. הגבר שהיה בהכרה מלאה וסבל גם הוא מפגיעה רב מערכתית קיבל טיפול רפואי ראשוני מהיר ופונה בניידת טיפול נמרץ שלנו לבית חולים כשמצב בינוני עד קשה".

אתמול נהרגו שני צעירים בני 18, ועוד שלושה נוספים נפצעו, בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים על כביש 383 שליד קריית מלאכי. הצעירים עשו את דרכם לחגיגות שמחת תורה וככל הנראה סטייה לא ברורה הובילה לאסון. שמות ההרוגים טרם הותרו לפרסום.

מהרשות הלאומית לבטיחות נמסר כי מתחילת השנה נהרגו 293 בני אדם. לשם השוואה, בתקופה המקבילה אשתקד נהרגו 298 בני אדם.