שרן השכל
שרן השכלצילום: מרים אלסטר,פלאש 90

ח"כ שרן השכל (הליכוד) הגיבה על אישור 31 יחידות דיור ברובע חזקיהו בחברון ותקפה את ח"כ בצלאל סמוטריץ שמתח ביקורת על נתניהו בשל הקפאת הבנייה ביו"ש.

"אני מברכת את ראש הממשלה על אישור תכניות הבנייה בחברון לאחר שנים של קיפאון בבנייה בעיר. בנייה ופיתוח של חברון בפרט וההתיישבות ביהודה ושומרון בכלל, היא מהות הציונות והביטוי המובהק של זכותינו על ארץ אבותינו. אני מודה לראש הממשלה שנענה לפנייתי בנוגע לאישור בנייה בחברון".

"היום המנהל האזרחי צפוי לאשר עוד תכניות בנייה רבות גם ביהודה ושומרון, חלקן בישובים נוספים שהיו חשוכי בנייה בשנים האחרונות. נמשיך לפעול בנחישות ובשיקול דעת על מנת לחזק את ההתיישבות בארצנו. אני מציעה לבצלאל סמוטריץ' להתנצל בפני ראש הממשלה על תגובתו המוגזמת. היום הוא מבין שהסבלנות משתלמת".

נציין כי שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר בשיחות עם מקורביו כי הוא זה שקידם את התוכנית לרובע חזקיה בחברון, במסגרתה ייבנו 31 יחידות דיור סמוך לבית רומנו.

ליברמן אמר השבוע בשיחה סגורה, "יש לי מחויבות אישית גדולה להתיישבות היהודית בחברון בפרט, ולהתיישבות ביהודה ושומרון בכלל. אנו פועלים באחריות ובשיקול דעת כדי להגדיל את ההתיישבות, ועושים את זה באופן חכם ועל אף הלחצים וההתנגדויות. התוצאות הטובות בשטח מדברות בעד עצמן".

"חברון היא אחד מסלעי קיומנו כעם וכאומה, והבנייה בה היא מימוש החזון הציוני", הוסיף שר הביטחון.