הארדן מול דוראנט הבוקר
הארדן מול דוראנט הבוקרצילום: רויטרס

רק לפני שבוע ספג עומרי כספי, הישראלי היחידי בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA פציעה קלה שהשביתה אותו ממשחק האימון של האלופה לקראת העונה החדשה.

הבוקר (רביעי) נפתחה עונת 2017/18 של ליגת הכדורסל הטובה בעולם באופן רשמי, וכספי שקיבל דקות בכורה בשורות האלופה, גולדן סטייט, שוב נפצע לא לפני שהספיק לקלוע 2 נקודות בהפסד של קבוצתו החדשה.

העונה של הכדורסל האמריקאי נפתחה עם שני משחקים שענו כל הציפיות, כשהאלופה גולדן סטייט וסגניתה, קליבלנד קאבלירס הן אלו ששיחקו ראשונות.

קליבלנד שעלתה ראשונה לשחק, פתחה את העונה ברגל ימין כשניצחה בצורה דרמטית את בוסטון בתוצאה 99:102, במשחק שהיה בין שתי הקבוצות הטובות ביותר במזרח.

בוסטון שהתהדרה הקיץ במספר החתמות איכותיות והראשונה שבהן היא הגעתו של קיירי אירווינג, שפגש הבוקר את קבוצתו האחרונה קליבלנד, הייתה צפויה ללכת העונה עד הסוף ולהיאבק ראש בראש בסגנית האלופה על ראשות המזרח, אך ספגה מכה קשה כששחקן רכש נוסף, גורדון היוורד שבר את קרסולו לאחר נחיתה לא טובה וצפוי להיעדר מהמגרשים לתקופה של כחמישה חודשים לפחות.

התקציר המלא של ניצחון קליבלנד על בוסטון:

מנגד, האלופה דווקא פתחה עם הפסד את העונה החדשה כשהפסידה בתום דרמה גדולה ליוסטון בתוצאה 122:121.

הווריורס, כבר הובילו ב-16 הפרש במהלך הרבע השלישי ונראה היה כי למרות היריבה האיכותית שהתהדרה בהחתמתו של כריס פול הכשרוני, הניצחון הראשון לקראת זכיה באליפות שניה ברציפות ושלישית בארבע השנים האחרונות כבר מובטח.

יוסטון מיאנה לוותר וחזרה למשחק עם רבע רביעי גדול. קווין דוראנט, כוכבה של האלופה מגולדן סטייט כבר חשב שניצח את המשחק כשקלע סל על הבאזר ששלח את שחקני האלופה לחגוג, אך בהילוכים החוזרים התברר שהוא שחרר את הזריקה אחרי הזמן בהפרש של מאית השנייה, ומי שחגגו בסוף היו שחקני יוסטון שניצחו בתוצאה 122:121.

היה זה משחק בכורה של עומרי כספי, הנציג הישראלי היחידי בליגת הכדורסל הטובה בעולם, בשורות האלופה. אך זה שוב ספג פציעה מוזרה בקרסולו וכבר באמצע המשחק הודיעה האלופה כי הישראלי שעבורו היה זה משחקו ה-500 בליגת הכדורסל הטובה בעולם, לא ישוב עוד לשחק הבוקר.

עד לפציעתו הספיק כספי לקלוע 2 נקודות שהושגו מקו העונשין ולהוריד כדור חוזר אחד ב-5 דקות של משחק.

צפו: הנקודות הראשונות העונה במדי האלופה של כספי