גורקה. פתח ברגל ימין
גורקה. פתח ברגל ימיןצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

נוח לה בחוץ. בפעם השניה ברציפות במפעל היורופקאפ האירופי, מנצחת בני הרצליה בחוץ, כשהערב (רביעי) היה זה ניצחון שפתח ברגל ימין את הופעתם בשלב הבתים של המפעל.

הכחולים מהרצליה שהודחו אשתקד בשלב הבתים השני של המפעל השלישי בחשיבותו בכדורסל האירופי, העפילו לשלב הבתים של המפעל האירופי למרות שלא הצליחו להפוך פיגור בן 3 נקודות מול פורטו במוקדמות היורופקאפ, והעפילו רק בזכות ההפרשים המצטברים כשניצלו את כרטיס ה"לאקי לוזר" אחרי שניצחו בפורטוגל בתוצאה 85:83.

הערב, שוב ניצחו הכחולים בחוץ, כשהפעם היריבה הייתה אלופת הונגריה אלבא פהרוואר שלא יכלה לרבע אחרון נהדר של הרצליה כשזו ניצחה רק ברבע הזה בתוצאה 29:13, רבע שסידר להרצליה פתיחה ברגל ימין של שלב הבתים האירופי.

הרצליה שהפסידה במחזור האחרון למכבי ת"א בחוץ, ירדו לאחר 10 דקות של משחק בפיגור מזערי עם 12:15, וברבע השני תיקנו כשירדו להפסקה כשהם מובילים בתוצאה 42:39.

ג'ף אדריאן היה המצטיין בשורות הרצליה כשזה לא הפסיק לקלוע ובמחצית השניה עשה ככל העולה על רוחו בתוך הצבע והוריד את הישראליים אל הרבע האחרון כשהם מובילים 64:61 שביר.

ההונגרים עוד הספיקו לצמק אבל אדריאן בשני סלים רצופים, ת'יימס בשלשה וקנאסביק בפאול וסל, דאגו להרגיע את המומנטום ופתחו פער דו-ספרתי עם 72:82. לזה ההונגרים כבר לא יכלו, ובסיום ניצחו שחקני הרצליה בתוצאה 93:74 גדול.