סדאם חוסיין.
סדאם חוסיין.פלאש 90

בקלקילייה הוצבה אנדרטת כבוד לזכרו של העריץ העיראקי סדאם חוסיין כאות הוקרה על תמיכתו בעם הפלשתיני, כך מדווחים במכון ממר"י.

במכון מדווחים כי בטקס החנוכה, שהתקיים במעמד ראפע רואג'בה, מושל מחוז קלקיליה ברש"פ, רכאד סאלם, מזכיר חזית השחרור הערבית, שהוקמה כארגון טרור בחסות מפלגת הבעת' העיראקית והצטרפה לאש"פ, והאני ג'עידי, חבר מועצת העיר קלקיליה, נישאו דברים לזכרו של חוסיין והוסר הלוט מעל המצבה עליה נכתב בין היתר: "סדאם חוסיין אדון השהידים של התקופה" וכן הביטוי "פלסטין ערבית מהים ועד הנהר", אחת מסיסמאותיו של חוסיין.

בטקס חלק המושל רואג'בה שבחים לחוסיין באמרו, כי "סדאם היה סמל של גבורה, כבוד, מקוריות וקריאת תגר, כפי שהיה השהיד יאסר ערפאת. השניים היו המצפן של הערבים ושל ההחלטה התקיפה, ועם העדרם נעלמה הערביות. הנשיא אבו מאזן מתמיד ללכת בדרכם של שני מנהיגים דגולים אלה." עוד אמר, כי "העדרותו של סדאם חוסיין כמוה כהעדרות הערביות, שכן עם היעדרותו נפוצו המתקוממים לכל עבר, משום שהוא פרס את חסותו על כל המתקוממים".

עוד מדווחים ב ממר"י כי רכאד סאלם, מזכ"ל חזית השחרור הערבית, נשא גם הוא דברים "בשם מפלגת הבעת' הערבית ובשם חזית השחרור הערבית". בדבריו, סקר סאלם את "מעשיו המהוללים של השהיד סדאם חוסיין ואת תמיכתו בתנועות השחרור, ובפרט במהפכה הפלסטינית ובאש"ף." הוא הצדיע לסדאם חוסיין וליאסר ערפאת, בהדגישו את הצורך ב"העמקת האחדות הלאומית כדי לעמוד בפני כל המזימות שנרקמות נגד עמנו".