צימר
צימרצילום: ISTOCK

בית משפט השלום בנצרת החליט כי בני זוג א וד', ערבי ויהודיה שהזמינו חדר ללילה בצימר אוטופיה במושב דלתון, יפוצו בגובה עשרת אלפים שקלים כל אחד לאחר שסולקו משם בשל היותם זוג מעורב.

השופטת קבעה בפסק הדין שהסיבה שבגללה סולקו בני הזוג הייתה בשל העובדה שהם בני זוג מעורבים - ערבי ויהודיה.

בראיון לערוץ 7 אומר בעל הצימר יניב גרידיש שלא מדובר בגזענות, "ברור שזה מפריע - מפריע לכל אחד שיש ערבי עם יהודייה אבל בסוף אנחנו עסק ואני מקבל את כולם, גם ערבים, כאן הייתה בעיה שהם הגיעו שתויים והשתוללו.

''ראיתי גם את הילדה שהיא קטינה וביקשתי תעודת זהות והיא התחילה להתבלבל, לא רצתה לתת והוא לא רצה להשאיר פרטים של כרטיס האשראי אז אמרתי 'אתה לא יכול לבצע את ההזמנה, אתה לא יכול להישאר בצימר'".

גרידיש מציין כי השופטת בבית המשפט היתה ערבייה והיה ברור לו שזה יסתיים בקנס כספי, ''אבל לא נעשה כאן צדק. הם היו שתויים והיא הייתה קטינה ופחדתי שמשהו יקרה אצלי. זו הסיבה היחידה".

בנצי גופשטיין מארגון להב"ה קרא לתמוך במשפחת גרידיש ולהתארח בצימר שלהם, "יהודים טובים שסיכנו את העסק שלהם כדי להלחם בהתבוללות נענשו על-ידי בית המשפט. 'אוטופיה' בצפון תהיה המקום המועדף לחופשות הבאות שלי ושלכם".

עו''ד רון לוינטל שייצג את א' ו ד' אמר לערוץ 7 בתגובה כי הטענות האלה נטענו בבית המשפט והוכחו כלא נכונות, "לא תפקידו של בעל צימר לעשות בדיקות אלכוהול בכניסה לצימר, ומה גם שאחד הפינוקים שמחכים לאורחים בצימר על פי הפרסומים זה בקבוק יין ושמפניה בחדר.

''הלקוח לא היה שיכור והניסיון להציג אותו ככזה נדחה על ידי בית המשפט. הגברת לא קטינה וגם לא היתה שם בעיה עם פרטי האשראי - יש הקלטה טלפונית שעוד קודם להגעתו הוא מסר את פרטי כרטיס אשראי", אמר עו"ד לוינטל.