אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: אייסטוק

משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור פונה לציבור על מנת לקבל את התייחסותו לנושא איכות הנסיעה והשירות בתחבורה הציבורית בישראל, לצורך דוח ביקורת בנושא זה שיתפרסם במהלך שנת 2018.

לכניסה לשאלון לחצו כאן

על פי נתוני הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, יותר ישראלים בוחרים להשתמש בתחבורה הציבורית. ברבעון הראשון של 2017, השתמשו בתחבורה הציבורית כ-217 מיליון נוסעים, ומדובר בעלייה של 7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

משרד מבקר המדינה נוקט באחרונה בהתאם לנסיבות בהליך של שיתוף הציבור לצורך קבלת מידע שיסייע במיקוד נושאי הביקורת והרחבת בסיס הנתונים. זאת כהשלמה לתהליך הקבוע והמוסדר של עבודת הביקורת.

המטרה היא לשמוע מציבור המשתמשים בתחבורה הציבורית על חוויית השימוש והנסיעה בתחבורה הציבורית על בסיס יומיומי - זמן ההמתנה; תדירות; צפיפות; עלויות; חוויית השירות ; תשתיות (מיקום תחנות, מצב תחנות) ועוד.

בנוסף, מעוניין משרד מבקר המדינה לשמוע את אלה אשר היו רוצים להשתמש בתחבורה הציבורית אך לא מתאפשר להם או שבוחרים שלא להשתמש בתחבורה ציבורית ממגוון סיבות. מדובר בקבלת מידע לגבי כל שירותי התחבורה הציבורית בישראל (אוטובוס, רכבת, רכבת קלה, מוניות, מטרונית, וכיו"ב).

הציבור מתבקש לענות על שאלון מקוון קצר, שבאמצעותו ניתן לחוות דעה על התחבורה הציבורית בישראל.

לכניסה לשאלון לחצו כאן

המענה על השאלון נעשה בעילום שם, וכל המידע שיתקבל באמצעותו ישמש לצרכי משרד מבקר המדינה בלבד. אין חובה לענות על כל שאלות השאלון.