השר ליברמן
השר ליברמןPhoto by Ariel Hermoni/Ministry of Defense

שר הביטחון אביגדור ליברמן ביקר היום (שישי) בבית החולים רמב''ם בחיפה את שני לוחמי הימ"מ שנפצעו במהלך תפיסת המחבלים בג'נין.

ליברמן הבהיר כי כוחות הביטחון יתפסו גם את ראש חוליית המחבלים שברח בעת המצוד אחריו. "המחבל שנמלט צריך לדעת שהוא חי על זמן שאול ונשיג אותו. אנחנו יודעים הכל: מי המחבלים, מי הסייענים, מי האנשים הנוספים בפיגוע. אנחנו נביא את כולם לדין והם ישלמו את מלוא המחיר".

שר הביטחון סיפר כי חמאס מנסה להוציא פיגועי טרור מיהודה ושומרון וגם מנסה לפתח זירות חדשות. ''מה שצריך להדאיג זה הניסיון שלהם לפתח תשתיות טרור בדרום לבנון ולנסות גם משם לאיים על מדינת ישראל".

"חמאס מתקשה להוציא היום פיגועים מרצועת עזה ונמצא שם במצב מאוד קשה. אנחנו לא נסכים שמצד אחד חמאס ידבר על מצוקה וסיוע הומניטרי ומצד שני ינסה להוציא פיגועים מיהודה ושומרון ולבנות תשתיות טרור בלבנון.

"גם כל הידידות פתאום בין הנציג הבכיר של חמאס לחסן נסראללה, זה דבר שאנחנו עוקבים אחריו ולכל התפתחות תהיה תשובה הולמת", הבטיח שר הביטחון.

בשעות האחרונות דיווחו הפלסטינים על ארבעה חשודים שנעצרו בעיר יאמון, מערבית לג'נין. כוחות הביטחון פשטו על בית פלסטיני ועצרו את כל יושביו. הכוחות גם החרימו טלפונים סלולריים וכן צילומים ממצלמות האבטחה.

בני משפחת שבח מבקרים את לוחמי הימ"מ

אילנה ומשה שבח, הוריו של הרב רזיאל הי"ד, ביקרו אמש בבית החולים את לוחמי הימ"מ שנפצעו בפעילות בג'נין לתפיסת המחבלים שרצחו את בנם.

בביקור המרגש השתתפו גם אחותו של הרב רזיאל, סגן מפקד מג"ב תת-ניצב עוזי לוי ומפקד הימ"מ נצ"מ נ'. בני המשפחה הודו ללוחמים על תפיסת המחבלים וחיסלו שניים מהם, ויחלו להם החלמה מהירה.