סאמר סקול
סאמר סקולצילום: יח"צ

לא חייבים להתפשר על נסיעות לחו"ל בגלל בעיות כשרות או שאר העקרונות שמחייבים אנשים דתיים להקפיד עליהם. תגלו מהר מאוד שכל מה שמוצע לנוער חילוני מתאים גם למשפחות דתיות ואפילו מקבלים ערך רב יותר במקרים מסוימים. חופשות הקיץ וחופשות משפחתיות יכולות להיראות אחרת כאשר עוברים אותן יחד במחנות סאמר סקול או בנסיעות למשחקי כדורגל, וגם למשפחות דתיות מגיע ליהנות מהחוויה הזאת.

ללמוד אנגלית בקיץ בכיף

אחת הדרכים המהנות ביותר היא ללמוד שפה היא לצאת לחו"ל ולהתנסות במשך תקופה בשפה הזאת במקום שבו מדברים בה. סאמר סקול דתי מאפשר לכם ללמוד אנגלית בצורה טבעית מבלי להתפשר על אורח חיים דתי ומבלי לוותר על החברים שלכם. תוכלו להכיר אנשים חדשים מכל העולם במחנה הקיץ הזה, להמשיך לקיים מצוות וגם לשפר את הידע שלכם בשפה ובתרבות האנגלית. תוכלו לחוות זאת גם בניו יורק וגם בלונדון, ליהנות מחברותא ולהכיר אנשים חדשים. מחנות הקיץ מיועדים לנוער דתי-לאומי בגילים 12-16, מה שמאפשר לכם לחוות את השנים הכי יפות במקומות הכי מעניינים ובהשגחה. בכל קורס כזה גם תקבלו עזרה ותגבור כחלק מההכנה לבגרות באנגלית.

מה לומדים בסאמר סקול?

כאשר אתם יוצאים למשל לחוות סאמר סקול בלונדון, תפתחו את הבוקר בתפילה, תבלו אחר כך כמה שעות בלימודי שפה ותרבות אנגלית בעזרת מדריכים מנוסים ומקצועיים. הלימודים אינם נוקשים אלא לא פורמליים וכיפיים למדי, ושם תוכלו לעבוד על הביטחון העצמי שלכם בשיחה באנגלית עם חברים חדשים שתכירו שם. תוכלו ללמוד על כל האטרקציות והמקומות שתבקרו בהם אחרי הצהריים וגם בימי ראשון, ותצאו לטיולים מהנים ולחוויות שונות. ההרפתקאות האלה יישארו אתכם כמו זיכרונות נהדרים ואין ספק שתרצו לשמור על קשרים עם החברים החדשים שלכם.

כדורגל ספרדי הוא הכי

בני נוער שמתים על כדורגל כבר מכירים את האפשרות לנסוע לחבילת כדורגל כזאת. לכן, מוצעות לכם חבילות כדורגל לברצלונה לבני 13-17 שרוצים לצפות במשחקי הקבוצה באצטדיון הבית שלה קמפ נאו, כולל סיור בחדרי ההלבשה ובשאר המתקנים שבהם משתמשת הקבוצה, וסיור על הדשא. נוסף על כך, תטיילו בעיר היפה והחשובה הזאת ותקבלו הסברים רבים על ההיסטוריה שלה, והאטרקציות החשובות ביותר בה, כולל אלה הקשורות לספורט. בלי בילויים אי אפשר ולכן הקבוצה תצא לבילויי ערב המותאמים לה, וגם אימוני כדורגל לחובבים. הלינה במלונות מצוינים במרכז העיר וברמה של שלושה כוכבים.

לחוות את הסקי גם כבני נוער

רבים אוהבים לצאת לחופשות סקי אולם חופשה זו ייחודית לבני הנוער הדתיים שרוצים לחוות סקי כשר. קייטנות הסקי הכשר שמוצעות לכם מיועדות לבני נוער דתי בגילים 11-18 והן נערכות בחופשות הארוכות בעונת הסקי, בחנוכה ובפסח. חופשה זו מאורגנת כך שלא תצטרכו לדאוג לשום דבר מלבד אריזת המזוודות שלכם. הכל מאורגן מראש וכמו שצריך ולכן כל מה שעליכם לעשות הוא פשוט לבוא וליהנות עם כל הרוח הכיפית שמתבקשת מכך. חופשת אמצע שנה כזאת באמת כדאי לחוות למען הזיכרונות.

לחוות את הקיץ אחרת

אין ספק כי חוויית קיץ אמיתית ואיכותית נשארת כזיכרון של הרפתקה יפה לשנים רבות. בדיוק בגלל זה חברת פאן טראוולס טורחת רבות כדי לארגן חופשות ייחודיות בעיקר לבני נוער, של סאמר סקול לנוער דתי או חופשות סקי, חופשות כדורגל למשוגעים לדבר, וכל מיני פעילויות לנוער בכלל ולנוער דתי בפרט. הדגש מושם על איכות ולא רק על האטרקציות ולכן תחזרו משם עם החוויות הכי יפות ובמקרים של קורסי הקיץ גם עם ידע רב באנגלית.