זירת האסון
זירת האסוןצילום: מד"א

נטע רוטמן, תושבת קריית אונו ומנהלת מחלקת ייעוץ בעמותת "נגישות ישראל", היא נהגת הרכב שנהרגה היום (א') בקריסת מנוף על מכוניתה בכפר סבא.

במשך שנים פועלת רוטמן (52) לשילוב אנשים עם מוגבלות בחברה. היא עצמה נכה מלידה והתניידה בכיסא גלגלים.

רוטמן יצאה עם מכוניתה ממרכז שרונה בכפר סבא, כשחלק ממנוף מאתר בנייה סמוך קרס ומחץ אותה למוות.

המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של מפעיל המנוף. הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

ולאדי גור ארי, חבר ועדת הנגישות של חברת החשמל, סיפר כי ''רמת הידע של נטע בדיני הנגישות היה מרשים. נטע התעקשה על הפרטים הכי קטנים. איבדנו לוחמת אמיתית. יהי זכרה ברוך''.

יובל וגנר, נשיא עמותת נגישות ישראל, הביע צער על מותה של נטע "עמותת נגישות ישראל בהלם מהאסון הנורא שהתרחש היום ולקחת לנו את נטע רוטמן. למה?".

"נטע ניהלה את מחלקת הייעוץ לנגישות של עמותת נגישות ישראל. נטע המקצוענית הנגישה מאות מקומות וארגונים ובכך השפיעה רבות על איכות החיים של אנשים עם מוגבלות בישראל. נטע הייתה אדם עם מוגבלות ונתנה כל חייה דוגמא אישית. היא ובעלה אלון מאורי 'אכלו' את החיים הטובים בספורט, טיולים, בילויים ומסעדות. תמיד הייתה מקצועית, חיובית ומשפיעה. נטע הייתה מורשת נגישות מהמובילות בישראל".

"הייתה לי הזכות לעבוד עם נטע ולהיות גם חבר אישי. לנטע זכויות רבות בהנגשה ישראל. בור עצום נפער לו פתאום בעמותות נגישות ישראל. בזכות פועלה של נטע מאות ארגונים בישראל הינם נגישים לאנשים עם מוגבלות. אנחנו מחבקים את המשפחה. יהי זכרה ברוך. מכל משפחת עמותת נגישות ישראל", נמסר בהודעתו.